Loading Now

Be pergalės „Review“ – „Podracing“ ateina į „Quest“, tačiau praranda greitį mišrioje realybėje

Be pergalės „Review“ – „Podracing“ ateina į „Quest“, tačiau praranda greitį mišrioje realybėje


Žvaigždžių karai: „Beyond Pergalė“ – mišri realybės žaidimų rinkinys Jaučiasi kaip gana aiški direktyva, kaip padaryti aukštos kokybės MR žaidimą, kuriame parodomos „Quest 3“ „Passthrough“ galimybės. Šiuo atžvilgiu tai yra dalinė sėkmė, nes „MR/VR Hybrid“ teikia keletą tvarkingų „Diorama“ stiliaus lenktynių veiksmo, sumaišyto su stebėtinai nuoširdžiu pasakojimu, visą laiką pakuodamas sveiką tos pačios didelės produkcijos vertės ir vizualinės stebuklo dozę ir vaizdinę stebuklą, kuris padarė stebuklą Vaderis Immortal Tokia sėkmė. Vis dėlto buvo sunku vengti jausmo pusiaukelėje, kad aš labiau verčiau tai vaidinti VR.

Žvaigždžių karai: už pergalės ribų Informacija:

Kūrėjas: Pramoninė šviesa ir magija
Leidėjas: „Disney“ elektroninis turinys
Galima rasti: 3 ir 3S ieškojimas
Peržiūrėta: 3 užduotis
Išleidimo data: 2025 m. Spalio 7 d
Kaina: 20 USD

https://www.youtube.com/watch?v=4nwuz6Kliag

Žaidimas

Žvaigždžių karai: už pergalės ribų Siūlo tris vieno žaidėjo žaidimo režimus: istoriją orientuota kampanija, „Arcade Racing“ režimas su keturiais turimais takeliais ir papildomas mažas MR režimas, leidžiantis jums pasirinkti, pakeisti ir išdėstyti žaidimų modelius bei išdėstyti juos aplink savo kambarį.

Nors ji atlieka dviejų valandų kampaniją, aš suprantu, kodėl čia buvo pridėtas pavadinimas „PlaySet“. Už pergalės yra labiau ponas mini žaidimas, skiepytas iki daug patrauklesnio VR pasakojimo, kuris yra trumpas, koks jis gali būti.

Tai daro periodiškai, kai žaidimas nusprendžia, pavyzdžiui, įėjimas į pastatą, kad pataisytų jūsų podracerį (VR), iš tikrųjų, iš tikrųjų, kai žaidimas nusprendžia, kad žaidimas nusprendžia, pavyzdžiui, įėjimas į pastatą, kad ištaisytumėte savo podracerį (VR), iš tikrųjų podracing (MR), suteikdamas savo draugo (MR) dalį, arba turėdami vieną iš tų svarbių pasakojimo ritmų, kurie iš tikrųjų suteikia ILM galimybes sulankstyti jos animacijos įgūdžius – be jokios pusės – ne. Tie pasakojimo gabaliukai įvyksta abu MR ir VR, kai pono pasakojimai groja kaip daugiafunkciniai 3D scenos.

Patekęs į būsimo „Podracer Volo Bolus“ batus, jūs atsidūrėte sumaišytą su klastingu ir užburtu „Podracing Legend Sebulba“, kuris planuoja padėti jums grįžti ant kojų po nemalonaus katastrofos. Pagal Sebulbos globą, jūs vėl pradedate lenktyniauti, tačiau už kainą. Čia nėra spoilerių, bet sakykime, kad tai apima nusikaltimas.

Ilgai po to, kai kreditai sukosi, aš vis dar galvojau apie „Volo“ kovas subalansuoti jo meilę lenktynėms, bandydamas būti tikras savo draugams. Kalbama ne apie didesnį maištą prieš imperiją ar Luko Skywalkerio analogą, kuris yra „pasirinktas“ su visais būtinais siužetiniais šarvais. Jūs esate tik podraceris, kuris nenori patekti į bėdą. Bet bėda jus suranda.

Aštuoni kampanijos skyriai, kuriuose yra geriausia terpės animacija, esate gydomi saujelė Mario žemėlapisstiliaus lenktynės. Ir mišrios realybės 3D žaidimų lenta neabejotinai įkišo į mano smegenų „Lego“ dalį, leisdama ją pakeisti, kad ji atitiktų jūsų kambarį. Galite įsigyti taip mažą kaip šachmatų lenta arba tokia didelė, kokią aš čia gavau.

Keturiose žaidimo lenktynėse (arba lenktynėse ir daugialypės pabėgimo scenose) pasirinksite sveikatą, stiprintuvus ir antrinius sugebėjimus, kurie „Volo“ yra padidintas šuolis, padėsiantis jums aplenkti nemalonias kliūtis, tokias kaip „Jutting Rocks“ ir „Sticky Orb-Things“. Kiekvienas lenktynininkas turi savo apkrovą, kurią galite ištirti žaidimo „Arcade“ skyriuje. Ten rasite kitų lenktynininkų ir visų keturių takelių. Tačiau kampanijos režime esate užfiksuotas „Volo“ lenktynininke, kuris nėra atnaujinamas.

Lenktynės yra linksma maža patirtis, tačiau, be abejo, ji yra be jokios gylio – daugiau pasakojimo šoninės demonstracijos. Nenoriu to vadinti Dinky, nes tai yra gana greita patirtis, tačiau manau, kad „wow faktorius“ tai, kad jis yra mano gyvenamojo kambario grindyse, tikrai daro sunkų kėlimą. Aš VR aš „viliau“ daug daugiau, galiu jums tai pasakyti.

Gerai, kad tai ne Mano svajonių VR podracing žaidimas. Ir nors „Racing Micromachines“ gali būti šiek tiek šaunios, likusi žaidimo MR diegimas yra neabejotinai skaudi vieta. Daugiau apie tai Panardinimas Skyrius žemiau.

Vaizdo mandagumas ILM. Meta

VR akimirkos paprastai užpildytos išraiškingais pasakojimo ritmais ir akimirkomis, kad būtų galima atlikti praktinius su kontracepcijomis ir objektais, kurie iš tikrųjų parduoda visą „Žvaigždžių karų“ visatos vibe. Bet tada yra ponas Overworld, kurį reikia naršyti (matyta aukščiau), o tai buvo kažkas taip skausmingai nuobodu, palyginti. Mano mažojo dviejų colių „Volo“ pirmyn ir atgal aplink žemėlapį pilotis yra abejotinas dizaino pasirinkimas-galbūt vienas gimęs iš būtinybės pateisinti daugiau Mišri realybė, kai ji gali būti geriau pakeista pirmojo asmens VR.

Laimei, yra geras visiškai svaiginančių zonų gabalas, kuris iš esmės signalizuoja apie grįžimą Tiesą sakant Pramogos sąveikos ir labiau svaiginantys pasakojimo ritmai. Trumpai tariant, ponas Racingas: Gerai. Visa kita pone: Ne, ačiū.

VR jūs būsite gydomi įdomiomis vienkartinėmis užduotimis, kad suremontuotumėte savo laivą, kuriame yra daugybė įrankių ir kontraktų, tokių Jūsų antrasis ginklų rinkinys. Reikia veržliarakčio? Jūsų ranka tiesiog pateikia ją dėklo aukštyje.

Galų gale manau, kad ILM padarė Gerai Darbas integruoti MR Už pergalės Atsižvelgiant į dabartinę aparatinę įrangą, kuri iš tikrųjų nesako daug.

Tai dar ankstyvos dienos, o „Quest 3“ iš tikrųjų negali suprasti jūsų kambario, tai reiškia „Starship“ namai (2024)—Atbūdykite tokias 3D žaidimų lentas, kuriose matote Už pergalės savotiškas žemai kabantis vaisius. Tai, be abejo, Tiesiog žaidimų rinkinys, Galų gale, ir aš manau, kad žaidėjų lūkesčiai buvo apgailėtina būtinybė.

Panardinimas

Dėl visų pono nuobodžių vietų, Žvaigždžių karai: už pergalės ribų Geriausiai bando jį kompensuoti su profesionaliai realizuotų VR rinkinių kūrinių ir personažų dizaino serija, iš kurių pastarasis šviečia, kai kalbama apie judesio fiksavimą, animaciją, balso vaidinimą – partiją.

VR tai yra toks pat įspūdingas kaip Vaderis Immortaltai yra vienas iš mano mėgstamiausių, kurį reikia parodyti mano „Žvaigždžių karų“ nerd-draugų, neturinčių VR ausinių, venno schemoje.

Tai pasakius, pasikliaudama pone, studija iš esmės atrakino galimybę įtraukti daugybę scenos, kurios daro kai kuriuos sunkius pasakojimus – sukvietė, kaip aš jaučiuosi, kad žiūrėjau 3D televizorių savo gyvenamajame kambaryje – geri, galbūt daugiau a tūrinis TV.

Žaidimo mechanikos požiūriu aš nesu prieš tai, kai tai nėra, kai tai iš tikrųjų turi prasmę Pasaulio kontekste. Kaip yra, Už pergalės Pakeičia jus tarp MR ir VR ne todėl, kad jums reikia pilotuoti podracerį kaip droną arba perkelti dviejų colių droidą aplink žemėlapį, nes tikrasis kūnas iš dalies įkalinamas karbonitu, arba dėl kitų priežasčių, dėl kurių gali būti netikėta visas dvi valandas.

Vaizdas, užfiksuotas keliu į VR

Vieną akimirką jūs esate tik savo svetainėje, o ne kartą – „Podracer“ garaže su Sebulba. Paprasti pasakojimo paaiškinimai, o galbūt šiek tiek stebuklingos, kad galėčiau apsirengti savo kambaryje pone, kad jis jaustųsi labiau kaip galaktika toli (ir mažiau kaip ten, kur rašau šią apžvalgą), galėjo užpildyti tą nepaaiškinamą atotrūkį nuo to, kad jis yra toks niūrus.

Gerai, kad turiu vieną niurzgėjimą apie žaidimo VR bitą. Dažnai didesnėse vietose yra nematomų sienų, kurios verčia jus likti nustatytoje zonoje, paprastai dėl pasakojimo priežasčių. Nuo Už pergalės Tačiau iš esmės nėra didelio formato VR žaidimas, aš radau, kad jis dažniausiai buvo atleistas, nors vis tiek mažiau svaiginantis, nei galėjo būti.

Paguoda

Visų mano griovių MR režimas yra labai patogus, leidžiantis pakeisti ir pakeisti lentą, kad jis atitiktų jūsų žaidimo stilių, nesvarbu, ar tai būtų ant grindų, ar jūsų rankose. Podrucing yra pašėlęs, todėl jūsų fizinis kambarys, pritvirtinantis jus vietoje, turėtų būti patogus daugumai visiems.

Kalbant apie VR, nėra jokių laukinių važiavimų ar priverstinio judėjimo akimirkų už pasirenkamo galvos purtymo, kurį galite išjungti nustatymuose. „LocoMotion“ parinktys apima jūsų standartinį komforto režimų rinkinį, įskaitant teleporto ir sklandų judesį, sklandų ir kintamą spragtelėjimą, taip pat stovinčius ir sėdinčius režimus.

„Žvaigždžių karai: ne pergalė

Posūkis
Dirbtinis posūkis
SNAP-BUNN
Greitas posūkis
Lygus posūkis
Judėjimas
Dirbtinis judėjimas
Teleport-Move
Brūkšnys
Sklandus
Aklanai
Galvos pagrindu
Valdiklio pagrįstas
Keičiamas judesio ranka
Laikysena
Stovėjimo režimas
Sėdintis režimas
Dirbtinis krovinys
Tikras krovinys
Prieinamumas
Subtitrai
Kalbos

Anglų, prancūzų, vokiečių, japonų, korėjiečių, ispanų (Meksika), ispanų (Ispanija)

Dialogo garso įrašas
Kalbos Anglų kalba
Reguliuojamas sunkumas
Reikalingos dvi rankos
Reikalingas tikras krovinys
Reikalinga klausa

✖ (per prieinamumo parinktį)

Reguliuojamas grotuvo aukštis



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -