Loading Now

Kampanijos ir kodas: kaip politika ir programinė įranga dalijasi laimėtu žaidimų knyga

Kampanijos ir kodas: kaip politika ir programinė įranga dalijasi laimėtu žaidimų knyga


Įvadas

Tiek politikoje, tiek programinės įrangos kūrime sėkmė priklauso nuo tiksliai apibrėžtos strategijos, kruopštaus vykdymo ir sugebėjimo prisitaikyti remiantis atsiliepimais. Iš pirmo žvilgsnio šios dvi sferos gali atrodyti atskirtos, tačiau jos turi ryškių savo struktūrizuotų procesų panašumų. Nuo žmonių (ar vartotojų) poreikių supratimo iki pažadų ir vykstančių iššūkių valdymo, politiko kelionė ir programinės įrangos kūrimo komanda atsiskleidžia stulbinamai lygiagrečiai. Šiame tinklaraštyje mes ištirsime, kaip programinės įrangos kūrimo gyvavimo ciklo (SDLC) etapai atspindi politinės kampanijos ir valdymo žingsnius, pabrėždami bendrus principus, skatinančius sėkmę abiejose srityse.

1. Kampanija – Reikalavimų rinkimas ir analizė

Politikoje kampanija yra susijusi su rinkėjų poreikių ir norų supratimu. Politikai eina nuo durų iki durų, atlieka apklausas ir rengia mitingus, kad nustatytų, ko žmonės nori iš savo vyriausybės. Šis etapas yra labai svarbus, nes politinis kandidatas pritaiko savo platformą, kad atitiktų rinkėjų lūkesčius.

  • Kaip kampanijos komandos sėkmė priklauso nuo rinkėjų rūpesčių supratimo, programinės įrangos kūrimo sėkmė priklauso nuo aiškaus vartotojo reikalavimų supratimo.

2. Politikos rengimas – planavimas ir sistemos projektavimas

Kai politikas sužino savo rinkėjų poreikius, jie pradeda rengti politiką, kad išspręstų tuos rūpesčius. Šis etapas apima bendradarbiavimą su patarėjais, dalyko ekspertais ir politiniais strategais, siekiant sukurti išsamų projektą, kuriame aprašoma, kaip bus vykdomi pažadai. Politikui gali tekti pritaikyti ar pritaikyti savo politiką, remiantis praktiniais sumetimais, politiniais galimybėmis ar aljansais su kitomis politinėmis veikėjais.

  • Projektavimo etapo metu priimami sprendimai turės įtakos galutiniam produktui – tik kaip politiko projektų politika daro įtaką jų valdymui.
  • Abu reikalauja kruopštaus planavimo, išteklių ir strategijos, kaip spręsti galimą riziką ir iššūkius.

3. Rinkimai – plėtros etapas

Rinkimai yra politiko kampanijos pastangų kulminacija. Tai laikas pateikti pažadus ir imtis veiksmų, kad užtikrintų visuomenės palaikymą. Faktinis rinkimų procesas apima kampanijos strategijos vykdymą, paskutinės minutės klausimų sprendimą ir naršymą viešose diskusijose, mitinguose ir žiniasklaidos pranešime. Tai yra visiškas postūmis užtikrinti, kad politinis kandidatas pateiktų savo pažadus.

  • Nuolatinis grįžtamasis ryšys yra labai svarbus. Politikas gali pakoreguoti savo kalbas ar požiūrius, atsižvelgiant į auditorijos atsakymą, o kūrėjai nuolat koreguoja savo kodą remdamiesi pradiniais testais, suinteresuotųjų šalių atsiliepimais ir bet kokiais kylančiais iššūkiais.

4. Valdymas – testavimas ir kokybės užtikrinimas

Po to, kai politikas laimi rinkimus, jie pradeda valdymą, kur pradeda įgyvendinti politiką, kuri buvo pažadėta kampanijos metu. Šis etapas yra kritinis, nes politiką reikia išbandyti realaus pasaulio scenarijuose. Politiko sugebėjimas efektyviai valdyti yra pagrįstas jų politikos įgyvendinimu ir viešųjų išteklių valdymu.

  • Kaip vyriausybės politika turi veikti realiame pasaulyje, programinė įranga turi išlaikyti įvairius testus – vienkartinius testus, integracijos testus ir vartotojo priėmimo testavimą (UAT) – įsitikinti, kad ji patenkina vartotojo poreikius ir lieka be trūkumų.
  • Jei politika nepavyksta, ji gali sukelti visuomenės nusivylimą ir opoziciją, panašiai kaip dėl to, kaip klaidingas produktas gali sukelti vartotojo nepasitenkinimą ar verslo praradimą.

5. Teisėkūros procesas – diegimas ir paleidimas

Priėmus politiką, ji pereina per įstatymų leidybos procesą ir pagaliau įgyvendinama, atgaivindama ją. Panašiai po to, kai politikas parengia įstatymą ir naršo jį per įvairias įstatymų leidybos įstaigas, jis yra priimamas ir vykdomas, pažymėdamas perėjimą nuo planavimo į veiksmus.

  • Šis etapas yra analogiškas įstatymo priėmimui; Darbas, atliktas kuriant, projektuojant ir bandant, baigiasi šiame paskutiniame, viešai paleidimui.

6. Opozicija – priežiūra ir atnaujinimai

Politikoje opozicijos partija ir toliau stebi ir kritikuoja valdančiosios partijos veiksmus. Politikos veiksmingumas yra diskutuojamas, o opozicija siekia ginčyti bet kokią politiką, neatitinkančią visuomenės lūkesčių ar turinčių nenumatytą neigiamą poveikį.

  • Periodiniai atnaujinimai, patobulinimai ir pleistrai išleidžiami, kad programinė įranga būtų aktuali, efektyvi ir saugi – kaip politiniai lyderiai gali įvesti naują politiką arba pakoreguoti esamas, remiantis viešais atsiliepimais ir kylančiais iššūkiais.

Išvada

Nors politika ir programinės įrangos kūrimas iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti nesusijęs, abu seka panašius struktūrizuotus procesus. Nuo rinkimo reikalavimų iki galutinio pristatymo ir priežiūros, paralelės yra akivaizdžios. Abiem atvejais sėkmė priklauso nuo supratimo poreikių, kruopštaus planavimo, veiksmingo vykdymo ir nuolatinių atsiliepimų.

Tiek politikoje, tiek SDLC, tai yra sugebėjimas prisitaikyti, klausytis suinteresuotųjų šalių ir nuolat tobulinti, apibūdina sėkmę. Nesvarbu, ar esate politikas, ar kūrėjas, jūsų kelionė yra strategija, vykdymas ir atkaklumas.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -