Mišrios realybės kliūčių kursas „Lazerinis šokis“ ateina į 3 užduotį ankstyvą prieigą kitą mėnesį
Kubizmas (2020 m.) kūrėjas Thomas Van Bouwel ir leidėjas Creature paskelbė apie tai Lazerinis šokis pagaliau ateina į Quest kitą mėnesį, iš anksto pateikdamas unikalų ir įtraukiantį mišrios realybės kliūčių ruožą.
Naujienos
Lazerinis šokis iš esmės paverčia jūsų kambarį lazeriu užpildytu kliūčių ruožu, priversdamas jus lenktis, atsilenkti ir šokti aplink mirtinų lazerių spindulių, projektuojamų iš jūsų sienų ir grindų, sūkurį. Pereikite tarp pradžios ir pabaigos mygtukų, kad pereitumėte į kitą lygį arba būkite trumpai supjaustyti.
Pažymėtina, Lazerinis šokis prisitaiko prie jūsų individualaus kambario dydžio ir išplanavimo. Taip pat teigiama, kad dėl pritaikymo neįgaliesiems nustatymų jis prisitaiko prie unikalaus vartotojo mobilumo, todėl ne visi turi būti itin lankstūs.
Žaidimas turėtų pasirodyti lapkričio 6 d., skirtas tik Quest 3 ir Quest 3S. Galite pageidavimų sąrašą Lazerinis šokis „Horizon Store“ čia.
Ankstyvosios prieigos paleidimo metu Lazerinis šokis apims 18 lygių per tris etapus, kiekviename etape bus pristatytas naujas lazerio tipas, kurio reikia vengti.
Be to, žaidėjai žaidimo eigoje gali atrakinti iššūkius, kurie, pasak Van Bouwel, veikia kaip modifikatoriai, kurie leis jums patirti anksčiau įveiktus lygius naujais būdais.
Mano paėmimas
Nors Kelias į VR Benas Langas praktiškai sukūrė prototipą Lazerinis šokis praėjusiais metais dar neturėjau galimybės – tai ateina, kai užsuku Kelias į VR išankstinė žaidimo peržiūra paleidimo metu.
Vis dėlto bent jau iš anonso atrodo, kad tai viena iš tų patirčių, kurių labai norėjau patirti vaikystėje.

Patinka KubizmasVan Bouwel, atrodo, pataiko į kitą „paprastą“ koncepciją Lazerinis šokis atrodo, kad tai tikrai gerai veikia mišrioje realybėje, todėl labai nekantrauju žaisti, jei tik pažiūrėčiau, ar tą paprastumą galima išvilioti į kažką su mėsa ant kaulų.
Aš taip pat labai tikiuosi. Yra tiek mažai mišrios realybės žaidimų, kurie iš tikrųjų prisitaiko prie jūsų erdvės ir verčia jus žaisti kambario mastu. Asmeniškai manęs ne itin žavi mišrios realybės žaidimai (labiau kaip „režimai“), kurie tiesiog naudoja jūsų svetainę kaip perėjimo foną ir nedaryk mano nuomone, prasmingai įtraukite savo aplinką Lazerinis šokis bando kreiptis čia. Peržiūrėkite mano išankstinės prieigos apžvalgą lapkričio 6 d., kad sužinotumėte daugiau.


