Loading Now

„Oblivion Remastered“ jau veikia VR asmeniniame kompiuteryje, dėka šio modelio

„Oblivion Remastered“ jau veikia VR asmeniniame kompiuteryje, dėka šio modelio



„Elder Scrolls IV“: „Oblivion Remastered“ Ką tik išleistas kompiuteryje ir konsolėje, siūlant modernią, atnaujintą „Bethesda“ mylimojo 2006 m. Atviro pasaulio RPG versiją. Ir prieš mums net sakyti: „Sustok čia, kriminalinė keiksmažodis!“, VR žaidėjai jau yra po gaubtu.

Vienas ryškiausių „Bethesda“ patobulinimų buvo atnešti Užmaršties „Unreal Engine 5“, o ne originalus žaidimo „GameBryo“ variklis, tai reiškia, kad jis ne tik pagerina faktūras, charakterio, modelių animacijas ir apšvietimą, bet ir veiksmingai atveria žaidimą modifikatoriams, norintiems šokinėti „PrayDog“ „UEVR“ papildinio dėka (nuoroda žemiau).

Iki šiol UEVR yra gana turtingas funkcijų, įskaitant palaikymą 6DOF galvutės judėjimui, pilną stereoskopinį 3D, „Frontend“ GUI, kad būtų lengviau įpurškti procesą, palaikymą „OpenXR Runtime“, taip pat palaikant judesio valdiklį. Vis dėlto „Intrepid UEVR“ vartotojams reikės susipainioti su nustatymais, kad padarytų konkretų MOD profilį, kuris gerai žaidžia su žaidimu – tai, ką šiuo metu veikia „YouTuber“ „priešpiečiai“.

Peržiūrėkite žemiau esantį žaidimo vaizdo įrašą, kad pamatytumėte ankstyvą „Lunchandvr“ bandymą atsinešti Užmaršties Į VR:

https://www.youtube.com/watch?v=iayy_t5j1am

Vaizdo įrašo aprašyme „LunchAdVr“ sako, kad tai vis dar yra „labai ankstyvi testai“, pažymėdami, kad jie vis dar neturi visų 6DOF profilių, kuriais vis dar dalijasi dėl judesio valdymo, sukeliančio kai kuriuos avarijas.

Vis dėlto ankstyvieji bandymai atrodo gana perspektyvūs, nes „LunchAndVR“ priima žiurkes ir zombius gausiai detaliame požemyje, kupiname dinamiško apšvietimo, dar labiau atkreipdamas dėmesį į modifikaciją „Bėga tikrai gerai, bet mažesnis našumas lauke“.

Aukščiau pateiktas vaizdo įrašas buvo sukurtas naudojant gana jautrų įrenginį, ir jūs tikriausiai taip pat reikės. Tai yra tik vidutinio grafikos nustatymuose su DLSS, naudojant „Quest 3“ su virtualiojo darbalaukio „VDXR Runtime“ nustatytu „Ultra“. Kalbant apie kompiuterių specifikacijas, „LunchAnDVR“ vykdo žaidimą 72Hz atnaujinimo greičiu per „NVIDIA RTX 4090“, „Intel Core i9-13900 CPU“ ir 64 GB RAM.

Nors VR vartotojai nėra baigti, gali pereiti Užmaršties Šiandien atsisiųsdami „PrayDog“ „UEVR Mod“ ir galbūt keletą šiuo metu dalijami bandymų profiliai. Būtent, „PunchAnDVR“ pasidalino dviem konkrečiais profiliais: 6DOF profiliu iš “Keyser ‘tai Koreguojama dėl geresnio VR („Google Drive Download“) našumo ir 3DOF profilio iš „Pande4360“ Taip pat apima VR našumo koregavimus („Google Drive Download“).

Žinoma, jums reikės originalios kopijos „Elder Scrolls IV“: „Oblivion Remastered“ PC. „LunchAdVr“ pastabos, kad ji veiks su „Steam“ versija, taip pat versija, kurią galima rasti „Xbox“ kompiuterinio žaidimo leidime.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -