Tyrėjų katalogas 170+ teksto įvesties būdai, skirti pagerinti spausdinimą XR
Efektyvus teksto įvedimas be tikrosios klaviatūros išlieka visos pramonės iššūkis, norint atrakinti produktyvumo naudojimo atvejus XR ausinėse. Tyrėjai sukūrė išsamų esamų teksto įvedimo metodų katalogą, kad kodifikuotų skirtingus metodus ir išanalizuotų jų privalumus bei trūkumus. Padarę katalogą laisvai prieinamą, tyrėjai tikisi suteikti kitiems pradėti kurti naujus ir patobulintus metodus.
Svečių Max Di Luca straipsnis
Massimiliano Di Luca vadovauja VR laboratorijai Birmingemo universitete, JK, kur jis yra psichologijos mokyklos ir Kompiuterių mokslo mokyklos docentas. Anksčiau jis dirbo „Meta“, kur ėmėsi darbo pagal ranka ir Haptics’ą VR. Naujausias jo bendradarbiavimas su pramone neseniai pripažino „ACM Sigchi 2025“ apdovanojimus už „Android XR“ sąveikos sistemos pradininką per pavyzdinę pramonės ir akademijos bendradarbiavimą, nustatant pagrindinius įvesties metodus ir sąveikos gaires XR operacinėms sistemoms.
Kai svaiginanti patirtis tampa vis sudėtingesnė, efektyvaus teksto įrašymo iššūkis išlieka esmine kliūtimi sklandžiai sąveikai virtualioje ir papildytoje realybėje (VR/AR). Nuo el. Laiškų kūrimo virtualiose darbo vietose iki prisijungimo ir bendravimo „Metaverse“, galimybė efektyviai įvesti tekstą yra būtinas norint naudoti visas programas išplėstinėje realybėje (XR).
Norėdami išspręsti šį iššūkį, mano komanda iš VR laboratorijos Birmingemo universitete (JK) kartu su Kopenhagos universiteto, Arizonos valstijos universiteto, Max Plancko intelektualių sistemų instituto, Šiaurės vakarų universiteto, ir „Google“ sukūrė XR teksto „Trove“ – išsamią tyrimų iniciatyvos katalogą, pritaikytą XR. „Text Trove“ yra struktūrizuota teksto įvedimo metodų saugykla ir filtrų serija, kuria siekiama pasirinkti ir pabrėžti teksto įvesties metodų, sukurtų XR, sukurtų tiek akademinei, ir pramonei, privalumus ir trūkumus.
Šie metodai suskirstyti į kategorijas naudojant 32 kodus, įskaitant 13 sąveikos atributų, tokių kaip įvesties įrenginys, kūno dalis (įvesties), suderinamumo ir haptic grįžtamojo ryšio modalumui, taip pat 14 našumo rodiklių, tokių kaip žodžiai per minutę (WPM) ir bendras klaidų lygis (ter). Apskritai, atributų metodų ir išplėtimo skaičius pateikia išsamią XR teksto įvedimo būdų būklės apžvalgą.
https://www.youtube.com/watch?v=skcixlg3r30
Iš mūsų tyrimų galima įveikti keletą pagrindinių paėmimų. Visų pirma, teksto įvesties našumą iš esmės riboja įvedančių elementų skaičius (nesvarbu, ar pirštai, valdikliai ar kiti simbolių atrankos dalyviai). Tik daugiafunkcinis spausdinimas gali lemti našumą, panašų į jutiklinio tipo greitį su klaviatūra įprastuose kompiuteriuose. Kaip vizualizuota žemiau esančiuose sklypuose, kiekvienas papildomas įvesties elementas (arba pirštas) prideda maždaug 5 WPM greitį geriausiems vartotojams.
Žodžiai per minutę naudojant kelis pirštus ir skirtingus įvesties įtaisus. (Kiekvienas taškas žymi vieną tyrime analizuotą metodą).
Mūsų tyrimas taip pat rodo, kad haptic grįžtamasis ryšys, išorinių paviršių buvimas ir tik pirštų galiukų vizualizacija yra geriausi būdai, kaip pagerinti spausdinimo našumą. Pavyzdžiui, rašymas ant paviršių (vietoj ore) prisideda prie patogesnės ir potencialiai efektyvesnės spausdinimo patirties. Išoriniai paviršiai taip pat sumažina nuolatinį raumenų įtampą, todėl sąveika tampa patogesnė ir sumažina Gorilos rankos sindromo pradžią.
Galiausiai ir įdomiau, kad nuo šiandien nė viena alternatyva visiškai nepakeitė klaviatūros formato, tikriausiai todėl, kad jis vis dar pateikia aukščiausius žodžius per minutę. Galbūt todėl, kad tam reikia ir aukšto mokymosi kreivių. Mes tikime, kad pagrindinis kelias, skirtas greičiau spausdinti VR, nei kompiuteris, gali padėti sumažinti kelionių atstumą kelių pirštų klaviatūroje per mašinų mokymąsi ir AI. „XR“ reikia savo „perbraukimo spausdinimo“ momento, dėl kurio vieno piršto spausdinimas išmaniuosiuose telefonuose buvo daug efektyvesnis.
Šiuo atžvilgiu gilus „XR Text Trove“ nardymas yra reikšmingas žingsnis link išsamesnio teksto įvesties virtualios ir papildytos realybės supratimo. Pateikdami struktūrizuotą ir ieškomą duomenų bazę, mes siekėme pasiūlyti šaltinį tiek tyrėjams, tiek ir kūrėjams, paruošdami kelią efektyvesniems ir patogesniems teksto įvedimo sprendimams svaiginančioje ateityje.
Kaip paaiškiname savo dokumente, šis darbas gali žymiai naudotis XR bendruomene: „Norėdami palaikyti XR tyrimus ir dizainą šioje srityje, mes sukuriame duomenų bazę ir susijusį įrankį, prieinamą„ XR Text Trove “svetainėje. Visas dokumentas bus pristatytas prestižinėje ACM CHI konferencijoje kitą mėnesį Jokohama, Japonijoje.
Keli mūsų komandos autoriai yra „Locomotion Vault“ kūrėjai, kurie panašiai kataloguoja VR judėjimo techniką, siekdama suteikti tyrėjams ir dizaineriams galimybę nustatyti ir tobulinti įvairius metodus.