Loading Now

„Varjo“ remiasi „Sims“ ir „pritaikytos integracijos“ mokymais, „aero“ greičiausiai pirmosios ir paskutinės vartotojų ausinių.

„Varjo“ remiasi „Sims“ ir „pritaikytos integracijos“ mokymais, „aero“ greičiausiai pirmosios ir paskutinės vartotojų ausinių.


Varjo, aukščiausios klasės įmonės „MR Headsets“ kūrėjas, panardino kojų pirštus į vartotojų VR rinką, išleidus „Aero“ ausines dar 2021 m., Tačiau dabar bendrovė sako, kad jos dėmesys sutelkiamas į „Sims“ mokymą ir gilesnę integraciją, orientuotą į įmonės klientų poreikius, o „Aero“ ausinių stebėjimas yra akivaizdus.

Interviu su Kelias į VR„Varjo“ vyriausiasis produkto pareigūnas Patrickas Wyattas kalbėjo apie naujausią bendrovės dėmesį į gilesnes savo ausinių integracijas konkrečioms naudojimo atvejams.

Sims, ypač karinėje ir aeronautikoje, tapo Varjo augimo sritimi, sako Wyatt. Bendrovė remiasi šiais naudojimo atvejais, kad sutelktų dėmesį į sprendimus ir rezultatus, o ne tik parduoda ausines ir palieka pirkėją išsiaiškinti, kaip juos geriausiai naudotis.

Tai reiškia glaudžiai bendradarbiavimą su tokiomis įmonėmis kaip „Leonardo“ – pagrindinis sraigtasparnių gamintojas – sukurti virtualios išplėstinės realybės (VXR) sraigtasparnio bandomosios mokymo sistemą, kurioje „Varjo“ ausinės yra pagrindinė sistemos dalis. Iš dalies dėl aukšto Varjo ausinių vaizdinio ištikimybės, sistema pasiekė FAA FTD 7 lygio sertifikatą, pateikdama sistemą į aukščiausią skrydžio treniruoklių kategoriją. Varjo teigia, kad tai yra „visų laikų VR pagrįsta mokymo sistema, pasiekusi šį sertifikavimo lygį“.

Kadangi „Varjo“ ne tik parduoda savo laisvų rankų įrangą, bendrovė sako, kad augina savo „Solutions Engineering“ galimybes, o tai reiškia, kad reikia tiesiogiai dirbti su klientais, kad konceptualizuotų ir įgyvendintų sprendimus, kurie pasitelkia „Varjo“ ausines, kad išspręstų esamus iššūkius.

Siekdama pasitikėti savo įsipareigojimu šiam verslo modeliui, pastaraisiais metais įmonė sukūrė savo ausinių versijas, skirtas konkrečiai patenkinti bendrus poreikius. Tai apima „XR-4“ „židinio leidimą“, kuris prideda automatinį fokusavimą laisvų rankų įrangos „Passthrough“ kameroms. Palyginti su fiksuotu židinio nuotoliu, tai daro laisvų rankų įrangą patrauklesnes naudoti su iš arti iš arti, pavyzdžiui, skrydžio valdikliais ir rodmenimis. Taip pat yra „saugusis leidimas“ „XR-4“, kuris, kaip sako įmonė, skirta „įslaptinta aplinka“.

Palyginti su 6000 USD bazine „XR-4“ kaina, šioms specializuotoms versijoms nurodoma didžiulė priemoka: „XR-4 Focal Edition“ kaina yra 10 000 USD, o saugus leidimas gali kainuoti 14 000 USD, jei ne daugiau.

Ir dabar, pasak Wyatt, „Varjo“ įsipareigoja palaikyti savo „XR-4“ ausinių seriją iki 2030 m., Suteikdamas įmonėms ilgalaikę garantiją, kad jos ausinės ir toliau atliks savo darbą.

Vaizdo mandagumas Varjo

Pereinant prie ilgalaikės laisvų rankų įrangos palaikymo ir padedant įmonėms kurti pritaikytus sprendimus, bendrovė aiškiai nusisuka nuo aukščiausios klasės vartotojų ausinių.

„Varjo Aero“, išleistas 2021 m., Buvo pirmasis bendrovės ir galbūt paskutinis išbandymas vartotojų vandenyse. Kartą bendrovė tikėjosi, kad „Aero“ taps nuolatinėmis ausinių serijomis, skirtomis VR entuziastams. Bet paklaustas apie tolesnį veiksmą „Aero“, Wyatt pasakoja Kelias į VR„Niekas nesakys„ niekada “, bet mes einame vis daugiau kitomis kryptimis“.

Nors VR entuziastams gaila, greičiausiai tai yra tinkamas įmonės kvietimas. Nors „Varjo“ ausinės pasižymėjo vizualiniu aiškumu, dydis niekada nebuvo jų stiprus kostiumas. Pastaraisiais metais entuziastų VR ausinės vis labiau orientuotos į dydžio ir svorio mažinimą. Naujausios ausinės, tokios kaip „Bigscreen Beyond“ ir „Meganex Superlight“, yra mažos, palyginti su bet kokiomis ausinėmis, kurias sukūrė „Varjo“. Vykdydami šią tendenciją patenkinti paklausą entuziastų rinkoje, iš esmės reikštų Varjo ausinių optikos ir galimybes.

Varjo sako, kad mato didėjančią jo ausinių ir sprendimų poreikį už vartotojų erdvės ribų, pasakoja, kad pasakojama Kelias į VR Kad nuo 2024 m. Pradžios pradžios jos verslo apimtys iš karinių programų išaugo dvigubai.

Bendrovė taip pat sako, kad joje dirba daugiau nei 200 žmonių ir teigia, kad jos technologija naudojama 19 iš 20 didžiausių pasaulinių gynybos ir kosmoso organizacijų, o 25% „Fortune 100“ kompanijų.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -