„XR“ akinių gamintojas Viture užtikrina 100 mln
„San Francisco“ įsikūrusi „XR Glass Company Vigiure“ paskelbė, kad ji yra užtikrinta 100 milijonų dolerių B serijos finansavimu, kuris, pasak bendrovės, padės pasaulinei išplėsti savo vartotojų XR taures.
Iš pradžių 2024 m. Spalio mėn Crunch bazė duomenys.
Ankstesni investuotojai yra „Singtel Innov8“, „Bluerun Ventures“, „Bai Capital“, „Verity Ventures“. Bendrovė pažymi, kad kai kurie strateginiai B serijos investuotojai „šiuo metu nori likti neatskleista“.

Bendrovė sako, kad „B“ serija leis jai išplėsti savo vartotojų XR taures visame pasaulyje per mažmeninės prekybos ir platinimo tinklus, padidins savo įmonių pasiūlą ir toliau plėtos aparatinę ir AI varomą programinės įrangos ekosistemas.
Tai vyksta po liepos mėnesio bendrovės „Luma“ serijos ir „Beast“, telefono/kompiuterio pririšto XR akinių, kuriuose naudojama „Bird Bath“ stiliaus optika, į kurią bendrovė nukreipia į atsitiktinio turinio vartojimą ir produktyvumą.
Tuo tarpu „XR Glasses“ segmentas įkaista, nors ir ne tolygiai ta, kokia yra atsitiktinių turinį orientuotų specifikacijų, kurias vystosi „Vitrue“.
Tiksliau, atrodo, Kitas Karšta prekė tarp meta, „Google“, „Amazon“ ir galbūt net „Apple“, kuri paprastai juos laiko laipteliais iki visos dienos nešiojamų AR taurių ateities.
Tokie išmanieji akiniai labai skiriasi nuo „Vigiure“, tačiau „Meta Orion“ prototipas yra „Vigiure“ arba „Full-AR“ akiniai; Išmanieji akiniai iš esmės yra sukurti taip, kad iš vartotojo išmaniojo telefono perkrauti kasdienes užduotis, tokias kaip pranešimai, posūkio į posūkio kryptys, AI užklausos, skambučiai, taip pat nuotraukų ir vaizdo įrašų fiksavimas.
Peržiūrėkite šį patogų pagrindą apie išmaniųjų akinių ir AR akinių skirtumus, kad sužinotumėte daugiau.


