Alyx ‘dabar yra penkeri metai. Kas bus toliau VR vožtuvui?
Po penkerių metų Pusinės eliminacijos laikas: alyx Pertvarkyti VR žaidimų lūkesčiai, „Valve“ išlieka rami, tačiau kritinė jėga pramonėje. Nepaisant mažai gerbėjų, bendrovė ir toliau formavo VR kraštovaizdį, naudodama nuolatinius „SteamVR“ atnaujinimus, integraciją su atskiromis ausinėmis, tokiomis kaip „Quest“, ir naujos aparatūros ir žaidimų šnabždesiai. Dabar, kaip penktosios metinės Alyx Pass, klausimas yra didesnis nei bet kada: ar „Valve“ vis dar yra viskas ant VR, ar jis lėtai atsitraukia nuo pasienio, kuris padėjo apibrėžti? Štai ką mes žinome.
Viskas, ko reikia, yra viena maža pasaulinė pandemija ir – boom! –Pusinės eliminacijos laikas: alyx yra penkeri metai. Nors daugeliui iš mūsų tai jautėsi tik dvejus ar trejus metus.
Tiesą sakant, „Pandemic“ beveik atidėjo žaidimo pradžią. Pusinės eliminacijos laikas: alyx Pradėtas 2020 m. Kovo mėn.-tą patį mėnesį, kai didžioji JAV dalis pradėjo leisti įsakymus namuose, stengdamasis sulėtinti „Covid-19“ plitimą. Daugelis įmonių buvo sutrikdyta per naktį; Tiems, kuriems pasisekė turėti verslo modelį, kurį būtų galima padaryti nuotoliniu būdu, reikėjo sukramtyti, kad išsiaiškintų, kaip išlaikyti pavaras, kol verslas buvo ne kas kita, o įprasta.
Tai apėmė „Valve“ programinę įrangą, kūrėją Pusinės eliminacijos laikas: alyx. Jei „Lockdowns“ patektų vos keliomis savaitėmis anksčiau, bendrovė teigė, kad tai labai gerai galėjo sutrikdyti žaidimo pradžią. Tiesą sakant, „Pandemic“ paskatino įmonę atšaukti tik savo Pusinės eliminacijos laikas: alyx Paspauskite peržiūros įvykį. Laimei, žaidimas vis tiek išleido duris numatytą kovo 23 d. Išleidimo datą.
Pusinės eliminacijos laikas: alyx daugelis pasveikino ne tik kaip „geriausias VR žaidimas“ arba „Geriausias Pusinės eliminacijos laikas„Žaidimas, bet net vienas geriausių visų laikų žaidimų. Po penkerių metų žaidimas užima 24 vietą „Steam250“ geriausiai įvertintų žaidimų sąraše visuose „Steam“.
Tačiau „Valve“ padarė daugiau nei vieną geriausių VR žaidimų iki šiol. Bendrovės „Rodyklės“ VR ausinės ilgos laikėsi kaip svarbiausias PC VR pasirinkimas, ir nepamirškime, kad išsamus „Steam“ VR palaikymas per pastaruosius penkerius metus padarė jį PC VR pramonės gyvybei.
Nepaisant to, kad turėjo tokį poveikį VR kraštovaizdžio formai, „Valve“ per pastaruosius kelerius metus buvo labai tylūs dėl savo kategorijos planų. Iš esmės nebuvo oficialių pranešimų apie bet kokius pagrindinius planus (pvz., Naują VR žaidimą ar ausines).
Taigi tada, Kas yra Vožtuvas iki VR – jei kas nors? Štai ką mes žinome.
Kas bus toliau „Valve“ VR

Pirma, neturėtume nepaisyti, kad „SteamVR“ iki šiol išliko išskirtinai svarbiausia PC VR platforma. Bendrovė per daugelį metų padarė lėtą, bet reikšmingą „SteamVR“ atnaujinimus. Didžiausias pastarųjų metų papildymas atsirado 2023 m. Pabaigoje, kai „Valve“ netikėtai paleido „Steam Link“ „Quest“ ausinių programa, todėl „Quest“ vartotojams buvo patogiau žaisti „SteamVR“ žaidimus belaidžiu būdu iš savo kompiuterio.
Ir atrodo, kad vožtuvas nėra padarytas „Steam Link“. Naujausias duomenų data iš patikimų šaltinių nurodo įmonei, kuri dirba paleisti „Steam Link“ Naujose ausinėse, tokiose kaip „Vive Focus“ ausinės iš „HTC“ ir „Pico“ ausinių iš „Bytedance“.
Be to, atrodo, kad „Valve“ turi daugiau planų patobulinti belaidį PC VR autonominiams ausinėms. Naujausioje „Valve“ programinėje įrangoje rastos nuorodos nurodo į „Steamvr Link Dongle“, kuri, tikimasi, vis labiau bus USB įrenginys, kad sukurtumėte specialų belaidį ryšį tarp vartotojo kompiuterio ir ausinių.
Šiuo metu, kai naudojate „Steam“ nuorodą, jūsų ausinės turi prisijungti prie maršrutizatoriaus, tada jūsų maršrutizatoriui reikia prisijungti prie jūsų kompiuterio. Jei žaidžiate kambaryje ar dviejuose maršrutizatoriuose, jis greičiausiai veiks puikiai. Tačiau žmonėms, turintiems belaidžių sąrankų (arba tuos, kurie nori paslėpti savo pralaidumą iki maksimalios, dėl geriausios kokybės), nėra neįprasta matyti su ryšiu susijusias kokybės problemas, tokias kaip mikčiojimas ar pikseliacija.
Darant prielaidą, kad jis veikia kaip tikėtasi, „SteamVR Link Dongle“ sukurs tiesioginį ryšį tarp kompiuterio ir ausinių. Tai ne tik iškirptų maršrutizatoriaus tarpininką, bet ir reikštų, kad turėtumėte belaidį ryšį su žinomomis galimybėmis, leidžiančiomis vožtuvui tiksliai sureguliuoti daiktus, kad būtų galima vientisa PC VR patirtis. Duomenų kaupimas rodo, kad „Dongle“ naudotų „Wi-Fi 6E“.
Neaišku, ar „SteamVR Link Dongle“ palaikytų trečiųjų šalių ausines, tokias kaip „Quest“, ar jis yra suprojektuotas kaip aksesuaras, skirtas „Valve“ ilgai viršytoms „deckard“ ausinėms.
Kitos vožtuvo VR ausinės


Po 2019 m. „Index“ pasirodymo pirmosios rimtos užuominos, kad „Valve“ dirbo prie naujų VR ausinių, atsirado kaip patentai, kurie buvo pateikti 2020 m. Patentai įsivaizdavo keletą įmonės idėjų, įskaitant visiškai atskiras ausines ir daugybę ergonominių dizainų.
Praėjo penkeri metai nuo tada, kai tie patentai buvo paskelbti pirmą kartą. Ir nepaisant galutinio pranešimo, kad darbuose yra naujos ausinės, paties „Valve“ įkalčių lašelis ir duomenų kaupimo pastangos rodo, kad įmonė vis dar aktyviai dirba prie naujų VR ausinių, net jei tai vyksta „Valve Time ™“.
Tik prieš keletą mėnesių 3D modelis anksčiau nematytų VR valdiklių, kuriems buvo patikėta sukurti kitoms „Valve“ laisvų rankų įrangai, buvo nukreiptos į neseniai atnaujintus „SteamVR“ failus. Valdikliai ne tik nepateikė naujos vilties, kad „Valve“ vis dar dirba su naujomis VR ausinėmis, jie taip pat užsimena apie laisvų rankų įrangos išdėstymą.
Manoma, kad „Valve“ „Deckard“ ausinės (kurios gali būti pavadintos „2 rodyklė“) yra atskiros ausinės, kurios pirmiausia perduoda pagrindinio kompiuterio kompiuterio, kuriame veikia „SteamVR“, turinį. Iš esmės tai yra tas pats dalykas, kurį šiandien naudoja „Quest“ ausinių ir „Steam Link“.
Tačiau nutekėjusių „Deckard“ valdiklių išdėstymas, kuriame yra tradicinis išdėstymas su „D-Pad“ kairėje pusėje, ir keturi veido buttonai dešinėje pusėje-„Valve“, kad „Valve“ galėtų išdėstyti laisvų rankų įrangą tiek VR žaidimams, tiek žaisti plokščio ekrano VR turinį ant didžiulio virtualiojo ekrano.
Galų gale, „SteamVR“ jau palaiko žaidimo ekranų žaidimus dideliame virtualiame ekrane. Bet todėl, kad šiandien beveik visi VR kontrolieriai to nedaro Gana Veidrodiniai standartiniai žaidimų lentelės, įvesties suderinamumas nėra garantuojamas. Tai reiškia, kad jei norite pereiti nuo VR žaidimo žaidimo į plokščiaekranį žaidimą virtualiame ekrane, gali tekti nustatyti savo VR valdiklius ir pasiimti žaidimų skydelį.
Jei „Deckard“ valdikliai laikosi tradicinio „GamePad“ išdėstymo, žaidėjams gali būti daug lengviau judėti tarp VR žaidimų ir plokščiojo ekrano žaidimų ir vėl atgal.
Dar visai neseniai nei valdiklio nutekėjimas, „Leaker“, kuris atskleidė tikslią informaciją apie daugybę vožtuvų specifinių projektų, esančių kitose pretenzijų vožtuvų ausinėse 2025 m., Kai kaina bus 1 200 USD.
Nors negalime savarankiškai patikrinti šio teiginio, yra bent keletas įrodymų, kad tai gali būti ne visiškas farsas.
Bradas Lynchas, „Dataminer“, per daugelį metų įsitvirtinęs kaip patikimas su vožtuvais susijusios informacijos šaltinis, atskleidė naujai pridėtas nuorodas į „Deckard EV2“ paskutinėje „SteamVR“ laidoje, kurią tik praėjusią savaitę išleido.
„EV2“ greičiausiai reiškia antrą „inžinerinio patvirtinimo“ įrenginį, kuris rodo, kad laisvų rankų įranga artėja prie gamybos. Tikrai gali būti EV3 arba EV4, tačiau, pasak Lyncho, „Valve“ garo denis OLED dailusis, prieš eidamas į gamybą, pasiekė EV2. Be to, jis sako: „Aš labai pasitikiu savimi (kitos„ Valve “ausinės) bus atskleistos šiais metais“.
Kitas „Valve“ VR žaidimas


PUSLAPIS LIFE: „Alyx“ pradėjo veikti 2020 m. Pradžioje iki beveik visuotinio pripažinimo. Po penkerių metų jis išlieka vienas didžiausių ir poliruotų VR žaidimų. Nepaisant to, neaišku, ar įmonė buvo patenkinta žaidimo pardavimo rezultatais, palyginti su laiku ir ištekliais, kurių reikia jam padaryti.
Vis dar yra atviras klausimas, ar vožtuvas įsipareigos kurti kitą VR žaidimą. Bet štai ką mes žinome.
Praėjusį mėnesį tas pats vožtuvų nutekėjimas, kuris teigė, kad 2025 m. Pradės veikti „Deckard“ ausinės, taip pat teigė, kad įmonė beveik pasirūpina, kad būtų gabenami žaidimai ar demonstracinės versijos, „kurios jau yra padarytos“, ypač skirtos „Deckard“.
Tai suderinta su „Tyler McVicker“, ilgamečio vožtuvo duomenų linijos, kuri anksčiau atskleidė reikšmingą informaciją apie reikšmingą informaciją apie Pusinės eliminacijos laikas: alyx Per metus iki žaidimo pradžios.
Mažiau nei prieš metus McVickeris teigė, kad rado įrodymų, jog „Valve“ kartu su darbu „Deckard“ ausinėse stato dar vieną VR žaidimą. Ir nors „Valve“ turi daug pagrindinių IP, iš kurių reikia atkreipti dėmesį, „McVicker“ mano, kad kitas bendrovės VR žaidimas bus dar vienas įrašas „Half-Life“ serijoje. Arba tai gali būti du Įrašai serijoje, techniškai.
„McVicker“ mano, kad žaidimas bus asimetriškas kooperacinis žaidimas, kuriame pusė žaidimo bus sukurta plokščiaekraniui grotuvui kompiuteryje, o kita-VR grotuvui.
„Kompiuterių grotuvas visada būtų Gordonas Freemanas, o VR grotuvas būtų„ Alyx Vance “. Idėja buvo ta, kad šie du personažai sąveikaus, kai VR grotuvas patirs„ Alyx “istoriją ir kompiuterio grotuvą, patirtą Gordono istoriją, abu turėdami kooperatyvinius elementus tarp jų“, – sakė jis.
Galbūt „Valve“ šį žaidimą įsivaizduoja kaip darnią patirtį, kad suvienytų savo du naujausius aparatūros projektus: „Steam Deck“ ir „Deckard“?
„Valve“ dalimi įmonė nėra pasirengusi patvirtinti ar paneigti savo darbo naujoje ausinių ar VR žaidime. Kreipėmės į bendrovę paklausti, ar ji neturėjo kuo pasidalinti apie savo būsimus VR planus penkerių metų metinėmis Pusinės eliminacijos laikas: alyx.
„Šiuo metu neturime nieko naujo, kur pasidalyti, bet (…) mums labai patiko pamatyti visus šaunius išgyvenimus, kuriuos žmonės sukūrė ir įkėlė į„ Half-Life: Alyx “dirbtuves“,-pasakojo atstovas spaudai. Pasakė atstovas spaudai. Kelias į VR.
„Valve“ nepanaši į beveik bet kurią kitą įmonę


Yra kažkas, ką verta suprasti apie „Valve“, kuris viską įtraukia į kontekstą. Bendrovė turi naują „plokščios“ valdymo struktūrą, kurios nebendrauja jokie bendraamžiai, esantys toje pačioje svorio klasėje kaip „Valve“. Palyginti su daugeliu kompanijų, „Valve“ suteikia savo darbuotojams žymiai daugiau laisvės nuspręsti, ką įmonė kuria ir išleidžia.
Kaip aprašė „Valve“ darbuotojų vadovas, tai daugiausia priklauso nuo įmonės darbuotojų pasirinkti, kokius projektus imtis, ir įkvėpti kitus prisijungti prie jų. Jei darbuotojas nori ką nors dirbti, bet negali įkvėpti kitų padėti jį sukurti, šis projektas greičiausiai niekur nevyks.
Tačiau kai projektas sukosi, grupės kūrimą paprastai sudaro žmonės, kurie nuoširdžiai tiki tuo, ką jie kuria. Be to, kad karštas mokėti už pasaulinės klasės talentus, tai yra pagrindinė priežastis, kodėl „Valve“ permušė daug virš jo svorio klasės, nepaisant to, kad turi palyginti mažą darbo jėgą, palyginti su pramonės bendraamžiais.
„Valve“ kiekvienais metais gali neišleisti naujų ausinių ar VR žaidimų, tačiau stabilūs „SteamVR“ patobulinimai – ir retkarčiais užuominų apie tai, kas užkulisiuose užkulisiuose – vis dar yra grupė, kuri iš tikrųjų mano, kad VR verta kurti.