Avarijos ir prastas spektaklio maras
Praėjo daugiau nei savaitė Sid Meier civilizacija VII – VR (2025) Pradėta „Quest 3“ ir, nors „Developer Playside Studios“ paskelbė našumo atnaujinimą po balandžio 9 -osios laidos, žaidėjai vis dar kovoja su prastais našumu ir 60 USD vertės VR prievado avarijomis.
Sukūrė „PlaySide Studios“ bendradarbiaudami su originaliais kūrėjo „Firaxis“ žaidimais, Civilizacija VII – VR Pirmą kartą „VR“ į VR atnešė išsiplėtusį realaus laiko strategijos žaidimą, įskaitant ir solo, ir internetines kelių žaidėjų rungtynes su kitais „Quest 3“ ir „3S“ žaidėjais.
Vis dėlto, kai žaidimas buvo pradėtas anksčiau šį mėnesį, viskas nesisekė be kliūčių. Daugelis vartotojų iš pradžių pranešė apie nuolatines mikčiojimo problemas, kai naudojamas žaidimo karo lentelė tiek virtualios, tiek mišrios realybės režime.
Balandžio 11 d. Išleistas atnaujinimas buvo skirtas Ištaisydamas „kai kurias spektaklio problemas“, studija teigė atsakyme į „Horizon Store“ vartotojų apžvalgą, nors žaidimas, matyt, dar nėra iš miško.
https://www.youtube.com/watch?v=lavuwkvzki8
Kai kuriose naujausiose vartotojų apžvalgose minima nuolatinių problemų, susijusių su mikčiojimu, kai žaidžiant VR režime, nors dabar taip pat yra daugybė pranešimų apie žaidimą, kuris žlugdo tiek žaidimo metu, tiek paleidus.
„Mes žinome, kad kai kurie žaidėjai žlugdo Civilizacija VII – VR Ir mes šiuo metu tiriame “, – pirmadienį sakė studija per savo oficialią nesantaiką („ Invite Link “).
Nors „Firaxis“ siūlo susisiekti Civ VII „Quest 3“ uostas „Horizon“ parduotuvėje sukauptas vartotojo reitingas (2.8/5). Nerimą kelia tai, kad žaidimui šio rašymo metu pavyko pritraukti tik apie 200 vartotojų apžvalgų.
„Firaxis“ sako „Discord News“ pranešime, kuriame bus paskelbta daugiau informacijos „ASAP“, tačiau be jokio atnaujinimo žurnalo ar viešo šiuo metu fiksuotų klausimų planų, nėra jokios pasakos, ko tikėtis ir kada. Vis dėlto sunku pasakyti, ar šiuo metu tai visiškai VR specifinė problema.
Civilizacija VII Panašiai gavo „mišrių“ vartotojų apžvalgas, kurios nėra VR versijos per „Steam“, kai kurie kyla iš pradinių našumo problemų, o kitos-remiantis lūkesčiais, kurie pasireiškia 70 USD kainos etiketėje. Kiti, pavyzdžiui, PC Gamer’s Nickas Evansonas, netrukus po to, kai jis buvo išleistas, rado, kad vėlyvasis VRR žaidimas yra intensyvus daugeliui kompiuterių platformų.
Mes kreipėmės į kūrėjų „Playside Studios“, kad pakomentuotume šią problemą, ir atnaujinsime, kai tik išgirsime.