Loading Now

„Beatable“ ankstyvos prieigos apžvalga-atsitiktiniai ritmo žaidimai, sumaniai sukurti rankų stebėjimui

„Beatable“ ankstyvos prieigos apžvalga-atsitiktiniai ritmo žaidimai, sumaniai sukurti rankų stebėjimui


Ar „Quest“ yra pakankamai geras ritmo žaidimui, kuriam tikrai reikia mažo latentinio ir tikslaus įvesties? Po to Mušamasdėl to, kad jūs bakstelėjate, plečiantis ir užklijuojate prie ritmo, naujausias „XR Game“ įrašas yra neabejotinai geras atsitiktiniam žaidimui, nors tai leido man jaustis konfliktuojant, nesvarbu, ar jis iš tikrųjų buvo tikslus ir lipnus Kol kas pakanka.

Mušamas Informacija:

Kūrėjas: XR žaidimai
Galima rasti: „Horizon Store“ (2 ir naujesnis ieškojimas)
Peržiūrėta: 3 užduotis
Išleidimo data: 2025 m. Balandžio 10 d
Kaina: 10 USD

Pastaba: Šis žaidimas turi ankstyvą prieigą, o tai reiškia, kad kūrėjai laikė jį neišsamiais ir greičiausiai mato pokyčius bėgant laikui. Ši apžvalga yra žaidimo įvertinimas tik esant dabartinei ankstyvosios prieigos būsenai ir negaus skaitmeninio balo.

https://www.youtube.com/watch?v=n4l9Adxjbds

Žaidimas

Kaip sėdinčią ar stovinčią patirtį, jums reikia tik palyginti nedidelio savo stalo, stalo ar bet kokio plokščio paviršiaus, kad galėtumėte žaisti MušamasKai žaidimas siūlo keturias bakstelėjimo juostas, kur ritmai pasirodo iš horizonto.

Faktinė bendra žaidimų erdvė užima tik maždaug tokio dydžio klaviatūrą, ir tai padeda du ritmo tipus, kad būtų galima pasmaugti („Note“ ir „Hold Note“) bei vidurio orų simbolius, skirtus plojimui ir pirštų užkandžiavimui. Nors vis dar yra fizinis žaidimas, tai yra sveikintinas tempo pakeitimas žaidėjams, kurie dažniausiai yra įpratę Mušti „Sabre’s“ kalorijų deginimas, rankos sukramtantys judesiai. Jis taip pat yra su mišriu realybės režimu, kuris yra šaunus.

Vaizdo mandagumo XR žaidimai

Ir Mušamas yra taip pat lengva išmokti Mušti Sabre taip pat. Iš esmės jis priklauso nuo to Gitaros herojus, Tai reikalauja, kad mygtukus psichiškai suskirstytumėte į ekrano spalvas ir pozicijas. Nors lengva pasiimti, aš nežinau, ar kada nors gausiu Tikrai Gerai Mušamas Dėl kelių priežasčių.

Gebėjimas pirštais pasmerkti viena ranka ir greitai priklijuoti pastabas kitoje yra smagu, nors mano šnipinėjimas yra „Quest“ rankų stebėjimo latencija vis tiek gali būti šiek tiek per laisva, kad sugeneruotų tą tvirtą, 100% pakartojamą raumenų atmintį, kurios jums prireiks aukštesniame lygyje.

Natūralu, kad aš neturiu jokio būdo tiksliai įvertinti, kaip patikimai suaktyvinu užrašus ir ar mano „tobulas“ hitas buvo Tiesą sakant Tobula, todėl jūsų rida gali skirtis. Aš galiu pasakyti, kad „Precision“ šiuo metu jaučiasi „pakankamai gerai“ atsitiktiniam žaidimui, nors žinių generavimas gali užtrukti daug labiau, kai optimalios rankos pozicijos gali užtrukti. Radau, kad jis svyruoja virš natų, tikėdamasis užmušti juos su kuo mažiau jėgos, o tai man davė įvairius rezultatus.

Atsižvelgiant į tai, kad tai visiškai pasikliauja rankomis, Mušamas kompensuoja, kai reikia suaktyvinti užrašus. Studija sako, kad šį stebėjimo vėlavimą sušvelnina „Taikant nedidelį įvesties ir garso delsą, atitinkamai sinchronizuojant aptikimą“, kuris taip pat yra technikos konsolės kūrėjai.

Bet kokiu atveju, jūsų geriausia yra kuo tiksliau kalibruoti savo žaidimų erdvę prie jūsų stalo, kitaip amžinai pataikysite pastabas per anksti arba per vėlai. Be to, ir tai yra didelis: įsitikinkite, kad turite optimalų apšvietimą, kad gautumėte geriausius įmanomus rezultatus.

Nors norint sukurti aukšto lygio įgūdžius, tai yra 100% tikslumas, tai nebuvo mano pagrindinė problema Mušamasnei jos tinkamai patraukli (jei ne visiškai neatpažįstama) muzika šiuo metu siūloma. Man tai yra žaidimo lipnumas, apie kurį daugiau kalbu žemiau esančiame panardinimo skyriuje.

Panardinimas

Sąžiningai, aš konfliktuoju. Aš įpratęs prie ritmo žaidimų, kurie mane verčia jaustis Šaunu, net jei aš atrodau kaip absoliutus Dorkas, žaidžiantis – vis tiek man niekada nesirūpino tuo paskutiniu bitais, ir jūs taip pat neturėtumėte. Bet jausmas Šaunu yra vienas dalykas Mušamas Man trūksta.

Bakstelėjimas ant mano stalo ir pataikymas į ritmą yra patrauklus, ir yra daugybė įdomių srautų modelių, kuriuos reikia sekti tarpinėmis ir ekspertų lygio dainomis. Bet be to, Mušamas Neabejotinai nieko neaplenkia ne tik paslėpti stalo ir plojimų.

Vaizdo mandagumo XR žaidimai

Kol Mušti Sabre nepadaro tavęs puikiu kalaviju ir Šokio šokio revoliucija nepadaro tavęs puikiu šokėju, jie yra skirti jums padaryti jaustis Kaip tu esi akimirka. Į MušamasAš nežinau, ką darau – aš tiesiog tai darau. Ir gal tai gerai.

Negaliu padėti, bet pagalvoju, kad galbūt jei jie būtų bongos, arba aš turėjau valdyti valdymo skydą, kuris ketina susprogdinti, jei laiku nepataikysiu į kiekvieną mygtuką – tai daugiau nei tik smogia užrašų juostą ant stalo su, be abejo, šauniais grafiniais klestėjimais – aš būčiau šiek tiek labiau įsimylėjęs Mušamas.

Beje, „XR Games“ tikriausiai nesigilino į „šaunų“ veiksnį kaip pagrindinį tikslą, o tai, kaip spręsti vieną didžiausių rankų stebėjimo žaidimų problemų: trūksta haptic atsiliepimų. Mušamas Visiškai užkariavo tai labai protingai, nes lentelė iš esmės yra jūsų „mygtukas“, nors norėčiau, kad „mygtukas“ būtų tik šiek tiek patikimesnis.

Paguoda

Mušamas yra labai patogus žaidimas, nes jūs galite jį žaisti visur, kur turite plokščią paviršių, sėdintį ar stovintį, ir nėra jokio dirbtinio judėjimo.

Dėl patarimo: Jei per ilgai einate ant paviršiaus ant paviršiaus arba nesirinksite jėgos, kurios, jūsų manymu, reikia patikimai paspausti užrašus, galite apsvarstyti vieną iš tų didelių darbalaukio putplasčio trinkelių, kad sunaikintumėte tiek smūgio jėgą, tiek garsą.

Išvada

Tikslumas jaučia visą atsitiktinį žaidimą, nors šiuo metu man vis dar yra gana abejotina galimybė kurti patirtį. Vis dėlto, jei stalas atliks sunkų kėlimą dėl haptico atsiliepimų, vis dėlto yra ne kas kita, kaip genijus, ir galiu tik tikėtis, kad studija dar labiau sustiprins, ką ji gali padaryti, kad sušvelnintų „Quest“ rankų stebėjimo bėdas. Jei Mušamas Gali visa tai padaryti ir išlaikyti DLC muzikos lašus, atrodo, kad vienas iš tų pagrindinių žaidimų, galinčių parodyti naują ir įdomų „XR Gaming“ pogrupį.


Pastaba: Šis žaidimas turi ankstyvą prieigą, o tai reiškia, kad kūrėjai laikė jį neišsamiais ir greičiausiai mato pokyčius bėgant laikui. Ši apžvalga yra žaidimo įvertinimas tik esant dabartinei ankstyvosios prieigos būsenai ir negaus skaitmeninio balo.





Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -