„Galaxy XR“ yra ausinės, kurių pramonei reikia žengti kitą svarbų žingsnį
„Samsung Galaxy XR“ pagaliau čia, o kartu su juo – puikus kainos ir funkcijų vidurys, leidžiantis vienu metu padidinti konkurencinį spaudimą tiek „Meta“, tiek „Apple“.
Daugelį metų kantriai laukiau, kol Apple išleis savo ausines, kad pagaliau suteiktų Meta tikros konkurencijos. Nors „Quest“ ir „Vision Pro“ ausinių kaina labai skiriasi, yra jau daug iš pavyzdžių „Meta“ prideda arba patobulina savo ausinių funkcijas, tiesiogiai reaguodama į „Apple“ darbą.
Bet yra tik tiek daug konkurencinis spaudimas, kurį už 3500 USD vertės ausines gali padaryti už 500 USD vertės ausines, tokias kaip „Quest 3“. Galų gale, jos nėra toje pačioje kainų klasėje (po velnių, jos net nėra gretimas kainų klasės), o potenciali kiekvienos ausinių auditorija neturi didžiulio sutapimo.
Tačiau dabar turime „Galaxy XR“, kuris už gerą kainą sugebėjo atsidurti pačiame Quest ir Vision Pro viduryje ir funkcijos. Tai vienintelė ausinė, kuri atneša naujų konkurentų tiek šių kitų ausinių.

Apatinėje dalyje „Quest 3“ pirmiausia yra žaidimų automatas.
Dėl pasirenkamų Galaxy XR valdiklių (ir Android XR suderinamumo su OpenXR ir Unity) jis gali būti toks pat žaidimų aparatas kaip ir Quest 3. Turėsime pamatyti, ar ausinės pakankamai sukimba, kad iš Quest bibliotekos gautų kritinę VR žaidimų prievadų masę, tačiau šis kelias yra daug tiesesnis, nei į Vision kūrėjams skirtą žaidimą.
Daug aukštesnėje klasėje „Vision Pro“ yra „erdvinio skaičiavimo“ įrenginys, orientuotas į mediją, naršymą ir plokščiaekranį našumą.
Dėl „Android XR“ pagrindinių „Vision Pro“ funkcijų atkartojimo jis gali atlikti daugumą tų pačių užduočių, pvz., medijos atkūrimą, naršymą ir našumą plokščiu ekranu, už daug mažesnę kainą.


Tam tikra prasme „Galaxy XR“ įrodo, kad gali padaryti daug ką „Vision Pro“ už nedidelę kainą, taip pat palaiko į žaidimus orientuotas „Quest“ galimybes. Jei gatavas produktas yra pakankamai poliruotas, kad jį būtų verta naudoti, jis yra puikioje padėtyje, kad tuo pačiu metu padarytų tikrą konkurencinį spaudimą ir Meta, ir Apple.
Tai nereiškia, kad Quest 3 taip pat neatlieka daugelio dalykų, kuriuos daro Vision Pro dar žemesnė kaina. Tačiau ji atsirado kaip „žaidimų konsolė“ ir dėl to, kad ji neturi prieigos prie didžiulių „Google Play Store“ ar „Apple“ programų parduotuvės plokščių programų bibliotekų, todėl „erdvinio skaičiavimo“ skyriuje atsirado tam tikrų reikšmingų trūkumų.
Konkurencija visada naudinga vartotojams, nes ji paprastai reiškia geresnius produktus mažesnėmis kainomis, o tai pagreitina naujovių diegimo tempą.
Vartotojų XR pramonė pastaruosius dvejus metus tvirtai įsitvirtino Quest 3 ir Vision Pro eroje. Viskas klostėsi stabiliai, bet niekas taip nepajudino, kad vartotojų skaičius smarkiai pasikeistų. Tam pramonė turės pasiūlyti mažesnes, pigesnes ir geresnes ausines.
„Galaxy XR“ žaidimų galimybių „Quest“ ir „Vision Pro“ erdvinio skaičiavimo galimybių sintezė yra kaip tik tinkamas dalykas tinkamu laiku, kad pagreitintų ir perkeltų XR į kitą priėmimo etapą.


