„Google XR Studio“ išleido „Job Simulator“ stiliaus MR patirtį, skirtą išskirtinai „Android XR“
„Owlchemy Labs“, „Google“ priklausanti XR studija, išleido naują mišrios realybės pavadinimą, skirtą tik „Android XR“, kuris išplečia Darbo simuliatorius visata.
Naujienos
Owlchemy Labs, VR žaidimų studija Darbo modeliuoklis (2016 m.) ir Atostogų simuliatorius (2019 m.)išleido abu žaidimus pirmosiose oficialiai palaikomose „Android XR“ ausinėse „Samsung Galaxy XR“.
Be to, yra nemokama mišrios realybės patirtis, vadinama Viduje (JOB), Studijos tinklaraščio įraše teigiama, kad tai „tas pats chaoso, humoro ir praktinės sąveikos derinys, padėjęs apibrėžti šiuolaikinę VR, taip pat pirmasis žvilgsnis į kitą mūsų erdvinės patirties raidą“.
Kaip išskirtinė „Android XR“ platforma, Jobo viduje nėra visas pavadinimas, o tai, ką „Owlchemy“ vadina „interaktyvia XR žaidimų aikštele“, kuri išskiria pagrindinį serialo robotą „JobBot“ dėmesio centre, kai jis atranda jūsų tikrovę.
Į Jobo vidujevartotojai koreguoja sistemos nustatymus, ieško duomenų ir taiso asmeninius kompiuterius VR, sumaišydami perduodamą MR su visais VR segmentais, nustatytais Darbo simuliatorius visata. Studija sako Jobo viduje nėra tęsinys, o „galimybė eksperimentuoti su mūsų naujausia rankinio sekimo technologija sprendžiant daugybę lengvų remonto darbų“.
Šią savaitę kartu su „Samsung Galaxy XR“ išleistas žaidimas, kurio kaina yra 1800 USD, o tai šiuo metu yra vienintelės „Android XR“ ausinės rinkoje. Galite rasti Jobo viduje nemokamai Playstore čia.
Mano paėmimas
Manau, gana aišku, kad didelė Galaxy XR kaina iš esmės neleidžia jam tapti perspektyvia didelio formato, sistemomis parduodamų išskirtinių prekių pardavimo vieta, todėl žaidėjai tikriausiai dar neturėtų laužyti rankų ir šaukti į dangų su visiškai įjungtu FOMO. Iš esmės tai yra „Vision Pro“, bet pigesnis ir turintis prieigą prie „Android“ programėlių ir galbūt kelių „Quest“ prievadų. Tai labai šaunu XR apsėstiems žmonėms, tokiems kaip jūs ir aš, taip pat įmonėms, norinčioms kurti įmonių programėles, bet ne daugeliui kitų.
Tikrasis mano galvoje kylantis klausimas yra „kas yra tikrai kitas „Owlchemy Labs“? Įtariu, kad atsakymas į šį klausimą nebus taip greitai pateiktas. Primename, kad „Owlchemy Labs“ sukūrė kai kuriuos geriausiai parduodamas žaidimų terpėje, todėl jie tikriausiai tikisi įšokti reikiamu momentu, bet sunku suprasti, kada tai gali būti.

„Olwchemy Labs“ neseniai paskelbtame tinklaraščio įraše teigia, kad žaidimų perkėlimas į „Android XR“ leido jiems „eksperimentuoti su naujais panardinimo sluoksniais, naudojant vietinį rankų, akių ir veido stebėjimo palaikymą“. Galiu lažintis, kad ir kitos įsitvirtinusios XR studijos yra suinteresuotos mobilizuoti tas aparatūros funkcijas, jei tik siekdamos gilesnio vartotojų įsitraukimo, bet abejoju, ar to pakaks.
Pripažinsiu: kita XR ausinių banga gali ateiti, kai vartotojai galiausiai galės rinktis tarp pigių ir linksmų „Android XR“ ausinių, naujos kartos „Quest“ ir galbūt net „Valve“ gandų sklindančio „Steam Frame“ (dar žinomo kaip „Deckard“). Bet man sunku patikėti, kad bus vien tik žvilgsnis ir žvilgsnis priedas pakaktų vartotojų pertekliui. Taip, būsimos ausinės tikriausiai turės didesnę skiriamąją gebą, didesnę apdorojimo galią ir, tikiuosi, bus lengvesnės ir patogesnės nei dabar. Tačiau rizikuojant sugadinti esmę, visa tai turi pasiekti a tikras vartotojų kainų taškas perkelti adatą.
Pažymėtina, kad šiuo metu rinkoje yra keletas vartotojų ausinių su veido ir akių stebėjimu: VIVE XR Elite, Pico 4 Pro ir Apple Vision Pro, iš kurių pastaroji ką tik pristatė M5 aparatinės įrangos atnaujinimą už 3500 USD. Nė vienas iš jų nesulaukė esamos vartotojų paramos, kad galėtų juos pagaminti iš tikrųjų Tačiau konkurentai Meta’s Quest 3/3S platformai. Be to, „Quest 3“ iš esmės yra „Quest Pro“ be veido ir akių stebėjimo (arba 1 500 USD kaina), kuri galiausiai buvo sumažinta iki 1 000 USD, kad būtų sumažintos atsargos, prieš nutraukiant jo tiekimą anksčiau šiais metais. Panašu, kad tą pamoką Meta išmoko anksti.
Darant prielaidą, kad studija nori toliau plėsti įtraukiančio dizaino ribas tokiu mastu, kaip ir Darbo simuliatorius Įsivaizduočiau, kad 2016 m. jie daro tai, ką šiuo metu daro dauguma kūrėjų: ty naudoja šias vartotojui skirtas ausines kaip už tai kūrėjų rinkiniai, ruošiantis kitai didelei vartotojų ausinių kartai. Kada tai bus, negaliu pasakyti.


