„Hideo Kojima“ studijos partneriai su „Niantic Spatial“ mįslingame AR žaidime „Artimiausia ateitis“
„Hideo Kojima“ gamybos įmonė ir „Niantic Spatial“ išleido naują kėdę, demonstruojančią AR žaidimo koncepciją, kurią „Studios“ mato kaip „reikšmingą momentą abiem įmonėms“.
Žemiau matytas kibirkštis seka žaidėją, nešiojantį futuristinę papildytos realybės akinių porą, ir važiuoja labai Mirties gniuždymas-Įkvėptas kraštovaizdis.
„Nauja aušra. Netolimoje ateityje. Pereikite prie ekrano“, – rašoma etiketėje. „Ateitis prasideda šiandien“, – tęsia žinovas, atskleidžiantis, kas gali būti sąjungininkė ar kolega konkurentas horizonte.
Kalbėdamas su Ign„Kojima“ šiuo metu daug neatskleidžia, nors tai akivaizdžiai yra geografinis, kelių žaidėjų žaidimas, kurio jis poilsis.
„Aš dar negaliu kalbėti apie detales, bet, jei jūs lipate į kalną … ten vis dar yra pramogų“, – pasakoja Kojima Ign. „Tai kaip tikrasis Mirties gniuždymas Realiame pasaulyje ir jūs galite susisiekti su žmonėmis, arba galite susisiekti su realia aplinka savo mieste. Anksčiau tai buvo tarsi virtuali realybė, tačiau šį kartą galvoju apie ryšį su tikra aplinka. “
https://www.youtube.com/watch?v=okyj6cduh64
„Niantic“ erdvinio generalinis direktorius Johnas Hanke’as, pagrindinis bendrovės „Smash Hit“ mobiliojo žaidimo kūrėjas Pokémon Gomato projektą kaip būdą priversti žmones žaisti kartu.
„Tikiuosi, kad tai sukuria (aplinka), suartinančią žmones žaisti“, – sako Hanke. „Jei šiuo metu mūsų visuomenėje yra vienas dalykas, tai yra kažkas, kas mus suvienija ir neišstumia mūsų. Ir aš manau, kad tas pasakojimas … visada buvo žmonijos būdas susiburti. Ir technologijos gali tai palaikyti. Tai taip pat gali ją padalyti, tačiau įkvepiančiu kūrėju tai gali būti svarbi jėga pasaulyje.“
„Niantic Spatial“ toliau sako, kad partnerystė yra „reikšmingas abiejų bendrovių momentas ir bendra vizija, siekdama peržengti interaktyvių pasakojimų ribas.“
Šiuo klausimu dar nėra išleidimo datos arba tikslinės platformos, vien todėl, kad šiuo metu tokio vartotojo AR įrenginio nėra. Tokie įrenginiai, kaip „Meta Orion“ prototipas (ar kažkas, pagrįstą juo), ir „Snap“ naujos kartos akiniai dar nėra, todėl priekaba tampa labiau koncepcinė vitrina.

Vis dėlto „Niantic Spatial“ dirba specialiai AR, nes patronuojanti įmonė pardavė savo žaidimų skyrių, atsakingą už Pokémon Go kovo mėnesį už 3,85 milijardo dolerių.
Po kelių mėnesių įmonė išleido „XR Pet Sim“ Sveiki, Dot „Quest 3“, mišrios realybės atsargas Peridotas už „Snap“ akiniai, Pauzė su „Peridot“ ir „Snap-a-Dot“ AR AR.
Be to, bendrovė sako, kad taip pat siekiama sukurti „erdvinę intelektą, kuris žmonėms padeda geriau suprasti, naršyti ir užmegzti ryšį su fiziniu pasauliu“, pažymint, kad ji tikisi panaudoti savo geoerdinę AI ir „AR Tech“ įmonių programose.


