Loading Now

Kaip AI agentai nepatenka į „GenAI“ raginimus

Kaip AI agentai nepatenka į „GenAI“ raginimus


Generatyvusis AI (GenAI) pakeitė profesionalų darbą – per kelias sekundes galima kurti turinio juodraščius, apibendrinti ataskaitas ir kurti idėjas. Šios galimybės buvo revoliucinės, tačiau jos taip pat atskleidžia apribojimus. „GenAI“ dažnai veikia atskirais momentais, todėl vartotojai turi iš naujo raginti, kopijuoti, įklijuoti ir rankiniu būdu integruoti išvestis į realias darbo eigas.

Dėl šios spragos atsirado Agentas AI pažangesnis metodas, kai AI ne tik generuoja, bet ir aktyviai vykdo užduotis, integruojasi su sistemomis ir perkelia kontekstą visuose procesuose. Perėjimas nuo „GenAI“ prie „Agentic AI“ reiškia perėjimą nuo įrankių, teikiančių atsakymus, prie agentų, duodančių rezultatus.

Prompt eros apribojimai

Kai „ChatGPT“, „Claude“ ir kiti „GenAI“ įrankiai įsiveržė į sceną, galimybės atrodė begalinės. Staiga bet kas galėtų:

  • Rinkodaros kopijos juodraštis per kelias sekundes
  • Iš karto apibendrinkite tankius dokumentus
  • Išverskite turinį į kelias kalbas
  • Pagal poreikį kurkite kūrybines idėjas

Buvo svaigu. Ir daugeliui komandų – didžiulis šuolis į priekį.

Tačiau, kai dulkės nusėdo, lyderiai pradėjo užduoti sunkesnius klausimus:

  • Kodėl mums vis dar reikia žmonių, kurie suorganizuotų kiekvieną darbo eigos žingsnį?
  • Kodėl AI negali „prisiminti“, ką mes jau padarėme?
  • Kodėl kiekviena užduotis prasideda nauju raginimu, tarsi dirbtinis intelektas turi amneziją?
  • Kodėl išėjimai dažnai atjungiami nuo realių sistemų, kuriose iš tikrųjų vyksta darbas?

GenAI spindesys taip pat buvo akloji vieta: jis galėjo generuoti, bet negalėjo veikti.

Tai davė mums atsakymus, bet ne rezultatus.

Agentinio AI kilimas

Agentinis AI pakeičia žaidimą, perkeldamas ne tik pavienius raginimus, bet ir nuolatinius procesus.

Užuot buvęs protinga automatinio užbaigimo mašina, AI agentas tampa aktyviu darbo eigos dalyviu– žingsnių planavimas, vykdymas ir pritaikymas tikslo link.

Štai koks skirtumas praktikoje:

  • GenAI: Jūs prašote juodraščio el. laiško → Rašo vieną → Nukopijuojate jį į Outlook → Jūs jį siunčiate.
  • Agentinis AI: Jūs priskiriate: „Paruoškite ir išsiųskite el. laišką vakarykščio internetinio seminaro dalyviams su asmeniniais pasiūlymais“. AI:
    • Iš jūsų CRM ištraukia dalyvių sąrašą
    • Suasmenintų pranešimų juodraščiai pagal dalyvių profilius
    • Suplanuoja el. laiškus jūsų rinkodaros sistemoje
    • Pažymi visus duomenų nukrypimus, kad būtų galima peržiūrėti
    • Siunčia, seka ir praneša – visa tai be pakartotinio raginimo.

Tai ne tik išmanesnis pokalbių robotas. Tai komandos draugas.

Kuo Agentinis AI skiriasi?

Dirbdami su finansų technologijų specialistais, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjais ir įmonių operacijų komandomis nustatėme, kad „Agentic AI“ sėkmingas, kai yra sukurtas keturi stulpai:

  1. Į tikslą orientuotas intelektas
    Užuot reaguoję į raginimus, agentai supranta rezultatus. Jūs pasakote jiems tikslą, jie nustato maršrutą.
  2. Proceso suvokimas
    Agentai gali planuoti kelių etapų užduotis, išlaikyti kontekstą įvairiose sąveikose ir prisitaikyti besikeičiant sąlygoms.
  3. Sistemos integravimas
    Jie tiesiogiai jungiasi prie jūsų įrankių – CRM, ERP, duomenų bazių, API – todėl išvestis nėra tiesiog dokumente. Jiems įvykdyta mirties bausmė.
  4. Atmintis ir mokymasis
    Skirtingai nuo greito DI, kuris „pamiršta“ viską po kiekvieno pokalbio, agentai išlaiko kontekstą ir laikui bėgant kaupia institucijų žinias.

Įtraukti atitikties, tikslumo ir etikos apsauginius turėklusir jūs turite dirbtinį intelektą, kuris yra ne tik kūrybingas, bet ir patikimas.

Realus pavyzdys: nuo gaisro gesinimo iki srauto

Viena operacijų komanda, su kuria dirbome, paskendo pasikartojančiose rankinėse užduotyse:

  • Savaitinių ataskaitų rinkimas iš kelių sistemų
  • Duomenų valymas ir suderinimas
  • Informacijos suvestinių paruošimas vadovybei
  • Rizikų ir anomalijų žymėjimas
  • Tolesnių užduočių priskyrimas „Jira“ ir „Slack“.

Jie jau naudojo „GenAI“ įrankius, tačiau jie padėjo tik fragmentams: apibendrinant tekstą, perfrazuojant atnaujinimus, rengiant el.

The procesas– tikroji kliūtis – vis tiek buvo rankinis.

Agentiškas požiūris

Sukūrėme kelių agentų sistemą, sukurtą atsižvelgiant į jų darbo eigą:

  • Duomenų agentas: ištraukti, išvalyti ir patvirtinti duomenys iš vidinių sistemų.
  • Analizės agentas: pastebėtos tendencijos, anomalijos ir KPI poslinkiai.
  • Ataskaitinis agentas: generuojamos vadovams paruoštos santraukos su vaizdiniais elementais.
  • Užduočių agentas: sukūrė „Jira“ bilietus problemoms spręsti ir informavo suinteresuotąsias šalis „Slack“.
  • Atminties sluoksnis: išsaugotas istorinis kontekstas, todėl savaitės ir ketvirčiai buvo lyginami automatiškai.

Žmonės stebėjo patvirtinimo patikros punktus, ypač ten, kur buvo svarbu laikytis reikalavimų. Tačiau nesibaigiantis besisukantis krėslas tarp sistemų dingo.

Rezultatai

  • Ataskaitos generuojamos valandomis, o ne savaitėmis
  • Susitikimai sumažėjo 40 proc.
  • Komandos išsilaisvino, kad galėtų sutelkti dėmesį į strategiją, o ne dėl duomenų ginčų
  • Vadovavimas gauna patikimesnes, savalaikes įžvalgas

Nesamdydami naujos AI komandos ar nekurdami pasirinktinių ML modelių nuo nulio.

Kodėl Tai Suveikė

Štai tiesa: AI sėkmę lemia ne didžiausias modelis ar didžiausias darbuotojų skaičius.

Tai apie protinga orkestruotė.

Sutelkdami dėmesį į architektūrą, tobulą derinimą ir integravimą, o ne į neapdorotą modelių mokymą, sumažinome mėnesius nuo laiko juostos ir sumažinome išlaidas.

Agentinis AI veikia, nes:

  • Išplečia GenAI kūrybiškumą ir autonomiją
  • Sujungia žmogaus ketinimus su mašinos vykdymu
  • Užduotis paverčia rezultatais

Pagalvokite apie tai taip: GenAI suteikia jums plaktuką. Agentiškas AI stato namą.

Pamokos lyderiams, galvojantiems apie agentinį AI

Jei tyrinėjate, kaip dirbtinį intelektą labiau įtraukti į savo organizaciją, verta užduoti šiuos klausimus:

  1. Ar aš vis dar įstrigo greitojoje žemėje?
    Jei jūsų komandos praleidžia laiką ragindamos, kopijuodami ir rankiniu būdu sujungdamos dirbtinio intelekto išvestis, neužfiksuosite visos vertės.
  2. Kur yra mano procesų nutekėjimo laikas?
    Ieškokite darbo eigos su pasikartojančiais, struktūriškais veiksmais (ataskaitų teikimas, skirstymas, įtraukimas). Tai yra subrendę agentams.
  3. Ar mano agentai turi kontekstą ir atmintį?
    Pokalbių robotas, kuris pamiršta jūsų projektą įpusėjus, nėra agentas. Tikrasis agentas AI neša žinias į priekį.
  4. Kiek integruotas mano AI?
    Magija nutinka, kai dirbtinis intelektas ne tik siūlo, bet ir veikia – sukuria bilietus, atnaujina sistemas, siunčia pranešimus.
  5. Kokie apsauginiai turėklai yra?
    Tokiose srityse, kaip finansai, sveikatos priežiūra ir teisinė, atitiktis neprivaloma. Įsitikinkite, kad yra integruoti „žmogaus ciklo“ patikros taškai ir audito takai.

Didesnis paveikslas: nuo įrankių iki komandos draugų

Mes jau matėme šį filmą.

  • Ankstyvasis internetas davė mums statinius tinklalapius. Tada atsirado interaktyvios programėlės.
  • Ankstyvieji mobilieji telefonai skambino. Tada išmanieji telefonai tapo mūsų padėjėjais.
  • Ankstyvoji GenAI parašė fragmentus. Dabar „Agentic AI“ tampa mūsų bendradarbiu.

Šis pokytis nėra skirtas pakeisti žmones – tai apie juos didinant.

Įsivaizduokite:

  • Gydytojas, sutelkęs dėmesį į diagnozę, o AI agentas ruošia visą ankstesnę paciento istoriją.
  • Finansų analitikas, sutelkęs dėmesį į strategiją, o dirbtinio intelekto agentas suderina kiekvieną operaciją fone.
  • Klientų sėkmės vadovas leidžia laiką su klientais, o AI agentas automatiškai generuoja tolesnius veiksmus, seka bilietus ir atnaujina prietaisų skydelius.

Darbo ateitis nėra „žmonės prieš AI“. tai žmonės + Agentinis AIkiekvienas daro tai, ką moka geriausiai.

Paskutinės mintys

Generatyvusis AI parodė mums, kas įmanoma. Tačiau „Agentic AI“ mums parodo, kas yra keičiamo dydžio.

Organizacijos, kurios klesti, nebus tos, kurios turi pačius prašmatniausius pokalbių robotus. Jie bus tie, kurie įvaldys šį poslinkį: nuo vienkartinių raginimų iki organizuotų procesų.

📩 „Spritle Software“ padedame „fintech“, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams ir įmonėms gamyboje pereiti nuo idėjos iki dirbtinio intelekto – be brangaus, lėto, tradicinio ML samdymo kelio.

Jei esate pasirengęs peržengti „GenAI“, kurti „Agentic AI“ sistemas ir sukurti tikrus AI komandos draugus, pakalbėkime.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -