„Magic Leap“ skelbia daugiametę AR aparatinės įrangos partnerystę su „Google“.
Šią savaitę „Magic Leap“ per ateities investicijų iniciatyvą (FII) Rijade, Saudo Arabijoje, paskelbė apie savo naujausius AR techninės įrangos planus ir atnaujintą partnerystę su „Google“.
Naujienos
„Google“ ir „Magic Leap“ 2024 m. gegužę paskelbė apie „strateginę technologijų partnerystę“, siekdamos apsaugoti pagrindines technologijas, reikalingas kompaktiškų AR akinių gamybai. Nuo tada mažai girdėjome apie partnerystę, tačiau dabar Magic Leap pateikė atnaujinimą.
Plantation, Floridoje įsikūrusi AR vienaragis šiandien paskelbė pratęsianti partnerystę trejų metų sutartimi su „Google“, kuri bus „AR ekosistemos partnerė, padedanti įmonėms, gaminančioms akinius“, įskaitant darbą su ekranų sistemomis, optika ir AR įrenginių sistemų integravimu.
Be to, „Magic Leap“ ir „Google“ FII demonstravo dirbtinio intelekto akinių prototipą, kuris, kaip teigia bendrovės, bus „Google Android XR“ ekosistemos prototipas ir orientacinis dizainas. Android XR sukurta veikti įvairiuose XR įrenginiuose, įskaitant neseniai pristatytą Samsung Galaxy XR (buvusį projektą Moohan), taip pat būsimus AR akinius ir išmaniuosius akinius iš įvairių techninės įrangos partnerių, įskaitant Samsung, Warby Parker ir Gentle Monster.

„Demonstracijoje parodyta, kaip Magic Leap technologija, integruota su Google Raxium microLED šviesos varikliu, sklandžiai atneša skaitmeninį turinį į pasaulį“, – sako Magic Leaps. „Scenoje nešiojami prototipai iliustruoja, kokie patogūs, stilingi išmanieji akiniai yra įmanomi, o vaizdo įrašas parodė, kad vartotojai gali likti realiame pasaulyje, pasinaudojant multimodalinio AI žiniomis ir funkcionalumu.
Pastaba: Neaišku, ar aukščiau pateiktas prototipas yra naujas, ar iš tikrųjų „Google“ anksčiau erzinti išmanieji akiniai, matyti „Google I/O“ šiais metais. Susisiekėme su „Magic Leap“ ir atnaujinsime, kai bus aiškiau.
„Magic Leap optika, ekranų sistemos ir techninės įrangos patirtis buvo labai svarbios, kad mūsų Android XR akinių koncepcijos būtų įgyvendintos“, – sakė Shahramas Izadi, „Google XR“ viceprezidentas ir generalinis direktorius. „Mums pasisekė, kad bendradarbiaujame su komanda, kurios ilgametis praktinis AR kūrimas unikaliai padėjo jiems padėti formuoti to, kas bus toliau.


Įkurta 2010 m., „Magic Leap“ pažadėjo pakeisti AR naudodama savo šviesos lauko ekranų technologiją, pritraukdama daugiau nei 4 mlrd.
Tačiau 2018 m. išleistos pirmosios ausinės Magic Leap 1 (taip pat stilizuotos kaip „One“) veikė prasčiau ir sunkiai rado perspektyvią vartotojų rinką, todėl įmonė buvo priversta pereiti prie verslo ir medicinos programų. Tai įvyko kartu su vadovybės pasikeitimu, kurio metu įkūrėjas Rony Abovitzas 2020 m. atsistatydins iš generalinio direktoriaus pareigų, užleisdamas vietą Pegggy Johnson, buvusiai „Qualcomm“ ir „Microsoft“.
Praėjus metams po „Magic Leap 2“ išleidimo 2022 m., Johnsoną pakeis Rossas Rosenbergas, anksčiau dirbęs „Bain Capita“, „Danaher“, „First Solar“ ir „Belden“. Šiuo metu įmonei vadovauja Rosenbergas.
Mano paėmimas
Išleisdamas „Magic Leap 1“ 2018 m., taigi ir vartotojų PC VR ausinių augimą, „Magic Leap“ rengė konferencijas, bendravo su influenceriais ir žiniasklaida bei finansavo brangių trečiųjų šalių programėlių parką, skirtą žaidėjai ir atsitiktiniai vartotojai. Pasaulis net neturėjo gyvybingumo atskira VR platforma dar, ir Magic Leap tikėjosi, kad AR ausinės, o ne akiniai, taps kita dominuojančia vartotojų skaičiavimo platforma.
Tikėtina, kad bendrovė taip pat išnaudojo nemažą dalį savo kelių milijardų dolerių vertės kilimo ir tūpimo tako, siekdama pradėti tai, kam rinka, kūrėjai ir net pati „Magic Leap“ iš tikrųjų nebuvo pasiruošę. Aš, kaip ir dauguma pirmųjų XR dienų, buvau skeptiškas. Per daug pyrago danguje (arba banginio danguje) rinkodaros vaizdo įrašų. Niekada nepakanka medžiagos ar aiškios krypties, kad pasakytumėte, kur viskas yra tikrai eiti į kompaniją.


Be to, „Magic Leap 1“ net nepralenkė „Microsoft“ įmonės „HoloLens AR“ ausinių, arba įvykdyti savo pažadus dėl „šviesos lauko fotonikos“, kad būtų galima naudoti kelias židinio plokštumas. Pirmosiose „Creator Edition“ ML1 ausinėse buvo bangolaidžiu pagrįstas ekranas su dviem židinio plokštumomis. Nieko revoliucingo, o 2300 USD – per brangi platforma daugeliui į vartotoją orientuotų studijų.
Tačiau jis suteikė Magic Leap 2 verslui 2022 m., būtent ten, kur ji turėjo būti sutelkta visą laiką. Tačiau ėjimas šiuo keliu nuo pat pradžių būtų buvęs ne toks ryškus ir tikriausiai būtų mažiau pajėgus pritraukti istorinio lygio finansavimą.


Išskyrus visa kita, didžiausia „Magic Leap“ nuodėmė neabejotinai buvo būti dešimtmečiu per anksti. Tik dabar atrodo, kad įmonės kuria reikiamus pritaikytus lustus, bangolaidžius, lengvuosius variklius, viskas, ir suliekninti iki virškinamo formos faktoriaus. Ir tokie dideli žaidėjai kaip „Meta“, „Google“, „Samsung“ ir (tikėtina, bet nepatvirtinta) „Apple“ tikisi naudoti išmaniuosius akinius pirma prieš pateikdami bet kokį AR, skirtą vartotojams nuotoliniu būdu.
Galų gale, yra rimta priežastis, dėl kurios „Magic Leap“ vis dar spardosi, net ir taip vėlai. Naujausias bendrovės finansavimo etapas buvo 590 mln. USD skolos finansavimo sandoris, sudarytas 2024 m. sausį, kuriam vadovavo Saudo Arabijos viešųjų investicijų fondas. Panašu, kad ji turi grynųjų operacinių pinigų ir buvo pagrįstai nuslopinta, kad būtų geriau panaudota. Tai, ir „Magic Leap“ vis dar turi tikros praktinės patirties, reikalingos daugybei patentų, kuriuos, įtariu, bendrovė naudojasi, kai daro antrąjį didelį perėjimą: nuo įmonės ausinių platformos kūrėjo iki šlovingo AR dalių tiekėjo iki įmonės, kuri galėtų tikrai vaidina svarbų vaidmenį artėjančioje AR akinių revoliucijoje.



Post Comment
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.