Pusė dydžio ir pusė kainos yra tai, ko reikia „Vision Pro“
„Apple“ nustatė UX juostą ant atskirų ausinių. Kai tik įmonė gali įgyti tą pačią patirtį mažesniame ir pigesniame pakete, ji taps žymiai patrauklesnė platesniam žmonių asortimentui.
„Apple“ išrašė „Vision Pro“ kaip „Rytojaus technologiją, šiandien“. Ir atvirai kalbant, tai jaučiasi gana tikslu, jei mes kalbame apie pagrindinę ausinių vartotojo patirtį, kuri yra žymiai viršija kitus rinkos produktus. „Vision Pro“ yra paprasta ir intuityvu naudoti. Tai gali padaryti ne tiek, kiek laisvų rankų įranga, kaip ieškojimas, bet kas tai tai Daryk, viskas gerai. Bet jis vis dar yra neabejotinai didelis, nepatogus ir brangus … Mano rekomendacija yra ta, kad neverta pirkti dauguma žmonių.
Ir tikriausiai todėl atrodo, kad yra plačiai laikoma mintis, kad „Vision Pro“ yra blogas produktas … retas „Apple“ šnipštas. Bet aš, kaip tas, kuris nuo paleidimo naudojo laisvų rankų įrangą, aš aiškiai galiu pamatyti visus būdus, kaip ausinės yra pranašesnės už tai, kas dar yra.
Sakymas „Vision Pro“ yra blogas produktas yra panašus į „Ferrari“ sakymą, kad yra blogas automobilis, nes jis nėra toks plačiai paplitęs kaip „Honda Accord“.
Nežinau, ar pirmosios kartos „Vision Pro“ atitiko „Apple“ pardavimų lūkesčius, ar jų nepatenka. Bet aš žinau, kad laisvų rankų įranga siūlo neįtikėtinai įtikinamą patirtį, kurią žymiai sulaiko jos kaina ir dydis.
Jei „Apple“ gali paimti Visiškai tas pats Specifikacijos, galimybės ir patirtis ir pritaikomos jas į tai, kas yra perpus mažesnis ir kainuoja perpus mažiau, esu tikras, kad laisvų rankų įrangoje bus didžiulė paklausa.

Nupjaustykite iki pusės dydžio, reikštų, kad jį sumažina apie 310 gramų; Be abejo, nebūkite lengvi, bet ir ne visiškai nerealūs, ypač jei jie prilimpa prie išorinės baterijos. Galų gale, „Bigscreen Beyond“ yra apie 180 gramų. Tai gali būti ne atskiros ausinės, tačiau tai parodo, koks kompaktiškas gali būti korpusas, optika ir ekranai.
O pusė išlaidų reikštų maždaug 1 750 USD kainą. Vis dar nėra pigu, palyginti su daugeliu ausinių, tačiau žymiai labiau pasiekiami, ypač jei „Apple“ gali ją parduoti, nes tai yra geriausias televizorius, kurį dauguma žmonių turės savo namuose.
Tai gali atrodyti akivaizdu. Padaryti bet kokį techninį produktą mažesnį ir pigesnį yra geras dalykas.
Bet mano mintis yra ta, kad „Vision Pro“ yra neproporcingai Laikoma pagal savo dydį ir kainą. Pavyzdžiui, jis turi būti dar labiau padidintas sumažinant jo dydį ir kainą nei „Quest“, nes „Quest“ pagrindinis UX vis dar yra labai nemandagus.
Pritaikyti ieškojimo patirtį į pusę dydžio, o pusė išlaidų būtų malonubet pagrindinis UX vis tiek sulaikys jį dideliu būdu.
Kita vertus, „Vision Pro“ mano, kad jo pagrindinė UX tik laukia, kol bus išlaisvintas … sumažinant dydį ir kainą ne tik malonutai būtų transformacinis.
Žinoma, tai yra daug lengviau pasakyti nei padaryti. Galų gale, jūs galite prieštarauti, kad pati priežastis, kodėl pagrindinis „Vision Pro“ UX yra toks puikus, yra todėl, kad jis tiek kainuoja. Tai turi būti brangi aparatūra, kuri daro skirtumą tarp „Quest“ ir „Vision Pro“.
Nors kai kuriais konkrečiais atvejais tai gali būti tiesa, daugeliu kitų atvejų yra programinės įrangos patirtis, dėl kurios „Vision Pro Excel“ yra naudojamas. Pavyzdžiui, mes anksčiau paaiškinome, kad „Quest 3“ iš tikrųjų turi didesnę efektyvią skiriamąją gebą nei „Vision Pro“, tačiau tai yra apgalvotas „Vision Pro“ programinės įrangos dizainas, kuris daugumai žmonių lemia išvadą, kad „Vision Pro“ vizualiai atrodo daug geriau.
Ir kai aš sakau, kad „Vision Pro“ pasirodys, kai jis pasieks pusę dydžio ir pusės kainos, aš net neatsižvelgsiu į keletą pagrindinių patobulinimų, kurie, tikėkimės, bus su būsimomis ausinių versijomis (pvz.
„Apple“ nustatė aukštą juostą, kaip turėtų jaustis laisvų rankų įranga ir kaip lengva ja naudotis. Dabar klausimas nėra jeibet kada Ar įmonė gali suteikti tą pačią patirtį mažesnėje ir pigesnėje pakuotėje.
Post Comment
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.