„Quest Devs“ dabar gali paskelbti programas, kuriose naudojamos ausinių kameros, norėdami nuskaityti pasaulį
Nors „Meta“ „Quest“ visada labai rėmėsi kameromis, kad būtų galima stebėti laisvų rankų įrangą, valdiklius ir pasaulį aplink vartotoją, kūrėjai neturėjo tos pačios privilegijuotos prieigos prie ausinių kamerų. Anksčiau šiais metais „Meta“ kūrėjams suteikė galimybę eksperimentuoti su tiesiogine prieiga prie ausinių kamerų privačiuose projektuose; Pradedant šią savaitę kūrėjai dabar gali viešai išleisti programas, kurios naudojasi nauja funkcija.
Šios savaitės „Passthrough“ fotoaparato API atnaujinimas „Quest“ reiškia, kad kūrėjai dabar gali paskelbti programas „Horizon“ parduotuvėje, tiesiogiai pasiekiančioje priekinę 3 ir 3 „Quest“ kameras. Tai atveria duris į trečiųjų šalių programas, kurios gali nuskaityti pasaulį aplink vartotoją, kad suprastų daugiau apie tai. Pavyzdžiui, kūrėjai galėtų pridėti kompiuterio matymo galimybes, skirtas sekti objektus ar scenos žmones, arba sukurti aplinkos žemėlapį analizei ir sąveikai.
Ilgą laiką tai buvo neįmanoma dėl apribojimų, susijusių su tuo, ką kūrėjai galėjo ir negalėjo padaryti su ausinių aparatine įranga. Nepaisant to, kad kompiuterinės vizijos galimybės yra plačiai prieinamos išmaniųjų telefonų kūrėjams, „Meta“ nesiryžo leisti to paties savo ausinėmis, matyt, dėl privatumo susirūpinimo (ir tikrai sustiprino daugybė privatumo ginčų, su kuriais bendrovė susidūrė praeityje).
Anksčiau trečiųjų šalių programos galėjo sužinoti tam tikros informacijos apie pasaulio pasaulį, pavyzdžiui, kambario formą ir jame esančius objektus, tačiau šią informaciją sistema pateikė taip, kad būtų užkirstas kelias programoms tiesiogiai pamatyti, ką gali pamatyti fotoaparatai. Tai leido kūrėjams kurti mišrias realybės programas, kurios tam tikru mastu tam tikru mastu suprato erdvę aplink vartotoją. Tačiau tai padarė tam tikrų naudojimo atvejų sunkumų ar net neįmanomą; Pvz., Stebėti konkretų vartotojo objektą.
Praėjusiais metais „Meta“ paskelbė, kad pagaliau atrakins tiesioginę prieigą prie ausinių kamerų. Kovo mėnesį ji pradėjo siūlyti eksperimentinę galimybių versiją kūrėjams, leisdama jiems kurti programas, kurios pasiekė ausinių kameras. Tačiau iki šiol jiems nebuvo leista publikuoti tų programų visuomenei.
Bendrovė taip pat nurodė fotoaparatų technines galimybes ir našumą, kuriuo kūrėjai gali pasiekti „Quest 3“ ir „3S“:
- Vaizdo fiksavimo latencija: 40–60ms
- GPU pridėtinė vertė: ~ 1–2% už srautą kamerą
- Atminties pridėtinė vertė: ~ 45MB
- Duomenų sparta: 30Hz
- Maksimali skiriamoji geba: 1280 × 960
- Vidinis duomenų formatas YUV420
„Meta“ sako, kad kūrėjas naudoja fotoaparato duomenis apie Quest’ą pagal jo kūrėjų duomenų naudojimo politiką, įskaitant skyrių apie „draudžiamą vartotojo duomenų naudojimą“, draudžiantį tam tikrą duomenų naudojimą, įskaitant „atlikti, palengvinti ar teikti priemones stebėjimo įrankiams“ ir „unikaliai identifikuoti įrenginį ar vartotoją, išskyrus leidžiamą (politikoje)“.