Loading Now

„Snapchat“ generalinio direktoriaus atviro laiško „Raids“ akiniai ar akiniai su visos įmonės išlikimu

„Snapchat“ generalinio direktoriaus atviro laiško „Raids“ akiniai ar akiniai su visos įmonės išlikimu


Anot „SNAP“ generalinio direktoriaus Evano Spiegelio, „Snapchat“ bendrovė pasiekė „tiglio momentą“, kai ji eina į 2026 m., Kuri, jo teigimu, remiasi akinių, bendrovės AR akinių, taip pat AI, reklamos ir tiesioginių pajamų srautų augimu ir rezultatais.

Birželio mėn. „SNAP“ paskelbė, kad veikia kitą savo akinių AR akinių (dar žinomo kaip „specifikacijos“) kartojimą, kuris tikimasi, kad vartotojams bus išleista kitais metais. „Snap“ jų dar neatskleidė, nors bendrovė sako, kad naujos specifikacijos bus mažesnės ir lengvesnės, pateikiamos permatomos AR optikos ir apima įmontuotą AI asistentą.

„Snap“ akiniai (Gen 5) | Vaizdo mandagumas „Snap Inc“

Po to, kai 2024 m. Išleido penktąjį generolą kūrėjams, kitais metais „Snap“ 14-mečio istorijoje bus „patys pasekmingi metai“, sako „Spiegel“, pateikdamas savo būsimą specifikacijų kartą į dėmesį.

„Pradėję metus su dideliu pagreičiu, mes suklupome Q2, o pajamų iš skelbimų augimas lėtėjo tik iki 4% per metus“,-savo naujausiame atvirame laiške prisipažįsta Spiegel. „Laimei, metai dar nesibaigė. Mes turime didžiulę galimybę atkurti impulsą ir patekti į 2026 m., Parengtą labiausiai pasekmingiems metams, dar„ Snap Inc “gyvenime.”

„Spiegel“ ne tik yra svarbiausia įmonės augimo dėmesys, bet ir „Spiegel“ mano, kad AR akiniai kartu su AI drastiškai pakeis žmonių darbą, mokosi ir žaidžia.

„Specifikacijų poreikis tapo skubus“, – sako Spiegel. „Žmonės praleidžia daugiau nei septynias valandas per dieną žiūrėdami į ekranus. AI keičia mūsų darbo būdą, perkeldami mus nuo mikromaninių failų ir programų prie prižiūrimų agentų. O fizinių prekių gamybos išlaidos didėja.“

Vaizdo mandagumas „Snap Inc“, „Niantic“

Tie fizinės prekės Gali būti pakeista „fotonais, mažinant atliekas, atidarant didelę naują skaitmeninių prekių ekonomiką“, – sako „Spiegel“, ko įmonė tikisi naudotis specifikacijomis. Ir užuot atkartojęs išmaniojo telefono patirtį į AR, „Spiegel“ prižiūri įrenginio esmę, remiasi AI.

„Specifikacijos nėra susijusios su šiandienos telefonų programų susukimu į porą akinių. Jie atspindi perėjimą nuo programos paradigmos prie pirmosios patirties-suasmenintos, kontekstinės ir dalijimosi. Įsivaizduokite, kad praėjusios savaitės dokumentas ištraukite, kad galite mokytis, kad jūsų komanda„ Milžinas “. „Cadaver“ arba jūsų draugai, žaidžiantys šachmatais aplink tikrą stalą su virtualia lenta. “

Kaip ir daugelis jos konkurentų, „Spiegel“ apibūdina specifikacijas kaip „milžinišką verslo galimybę“, pažymėdamas, kad AR įrenginys gali ne tik pakeisti kelis fizinius ekranus, bet ir pati operacinė sistema bus „suasmeninta konteksto ir atminties“, kuris, jo teigimu, laikui bėgant padidins vertę.

Tuo tarpu „Snap“ konkurentai „Meta“, „Google“, „Samsung“ ir „Apple“ žengia į poziciją, nes jie kuria savo „XR“ įrenginius-skėčio terminas viskam nuo mišrių realybės ausinių, pavyzdžiui, „Meta Quest 3“ ar „Apple Vision Pro“, iki išmaniųjų akinių, tokių kaip „Ray-Ban Meta“ ar „Google“ būsimi „Android XR“ stikliniai, į visus „Meta Orion Orion“ prototipus, kurie, nepažymi „Android XR“ stikliniai, į visus „Meta“ oriono prototipus. Pažadėjo šeštoji gen.

Ir kai įmonė įeina į 2026 m., „Spiegel“ sako, kad Snap siekia organizuoti skirtingai, ragindama „paleisties energiją„ Snap Scale ““, sudarydamas savotišką vidinį akceleratorių iš penkių iki septynių komandų, sudarytų nuo 10 iki 15 asmenų būrių, kurie, jo teigimu, apims „savaitines demonstracines dienas, 90 dienų misijos ciklus ir greitos nesėkmės kultūrą.“

Tai drąsi strategija, ypač kai įmonė nori peržengti būsimą „Smartfone-to-Ar“ skaičiavimo paradigmos poslinkį, o „Spiegel“ pažymi, kad „specifikacijos yra tai, kaip mes peržengiame išmaniųjų telefonų ribas, už„ Red-Weanean “konkurencijos ir į kartą į kartos transformaciją link žmogaus skaičiavimo.“


Čia galite perskaityti „Snap“ generalinio direktoriaus Evano Spiegelio visą atvirą laišką, kuriame daugiau apie AI ir bendrovės augimo strategijas, įsitraukimą ir galiausiai tai, kaip ji siekia gauti daugiau pajamų.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -