„Snapchat“ generalinis direktorius „Keynote Awe 2025“, nes įmonė siekia sustiprinti savo poziciją XR
„Snapchat“ įmonė „Snapchat“ ir akinių AR akinių generalinis direktorius, birželio mėn. „Awe 2025“ scenoje pasirodys „Awe 2025“, kad pabrėžtų naujausius bendrovės pokyčius AR. Ryškus renginio tvarkaraščio išdėstymas yra toks, nes „Snap“ siekia sustiprinti savo įsitvirtinimo XR pramonėje.
„Snap“ gali būti viena iš vienintelių kompanijų, siūlančių visiškai atskiras AR akinius, kuriuos galite gauti šiandien, tačiau įmonė vis dar laikoma pašaliniu asmeniu tarp platesnės XR bendruomenės.
Iš dalies taip yra todėl, kad SNAP artėja prie AR ambicijų kitu kampu nei kiti pagrindiniai erdvės žaidėjai.
Autonominės ausinės, tokios kaip „Quest“, prisijunkite prie mėgstamų PC VR ir PSVR 2, kaip pirmiausia į žaidimus orientuotus įrenginius. Tada yra „Apple“ „Vision Pro“, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas pramogoms ir produktyvumui.
Tuo tarpu „Snap“ akiniai gimsta iš bendrovės socialinio centro požiūrio į AR, kuriame pabrėžiama tiek vietos pagrįsta, tiek kartu esanti patirtis (reiškianti patirtį, susietą su realaus pasaulio vietomis ir tomis, kurios įtraukia kelis vartotojus toje pačioje fizinėje erdvėje).

Šį birželio mėn. „SNAP“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Evanas Spiegelis pateks į pagrindinę sceną „Awe 2025“-vienoje didžiausių ir ilgiausiai vykstančių XR orientuotų konferencijų pasaulyje-stengiantis pasidalyti įmonės AR vizija ir sustiprinti tiltus į esamą XR pramonę.
Renginys vyks Long Byče, Kalifornijoje, birželio 10–12 dienomis, ir tikimasi, kad jame dalyvaus daugiau nei 6000 dalyvių, 300 parodos dalyvių, 400 pranešėjų ir 150 000 kv. Kv. Ankstyvųjų paukščių bilietai vis dar yra prieinami ir Kelias į VR Skaitytojai gali gauti išskirtinę 20% nuolaidą.
„Spiegel“ pagrindinį pranešimą surengs „Qualcomm“ ir „Xreal“, bendraamžių, kurie yra gerai įsitvirtinę konferencijoje ir plačioje pramonės šakoje, pristatymai.
Ironiška, bet „Snap“ įsipareigojimas kurti AR platformą nuo pat pradžių yra viena iš priežasčių, kodėl ji išliko pašalinio asmens XR erdvėje.
Bendrovė ne tik stato savo AR akinius, bet ir „Building Snap OS“, pritaikyta akinių operacinė sistema. Ir jis turi savo autorių kūrimo įrankį-„Lens Studio“, kuriam kūrėjams reikia išmokti kurti laisvų rankų įrangą, o ne naudoti tokius įrankius kaip „Unity“. Unikali požiūris ir įrenginio galimybės reiškia, kad esamo XR turinio perkėlimas nėra paprastas.
Vis dėlto jos įsipareigojimas kurti savo platformą nuo pat pradžių rodo autentišką bendrovės tikėjimą XR erdve.
Kalbėdamas neseniai Kelias į VR„Snap“ aparatūros viceprezidentas Scottas Myersas teigė, kad įmonė kuria akinius, kad būtų ne tik „Snapchat“ pratęsimas. Bendrovė mano, kad akiniai, pavyzdžiui, akiniai, vieną dieną visiškai pakeis išmaniuosius telefonus. Šis įsitikinimas vadovauja autonominiam akinių pobūdžiui, kuris yra skirtas veikti be telefono ar pririšto skaičiavimo bloko.
„Mes norime, kad žmonės ieškotų (per jų akinius), o ne žemyn (jų išmaniajame telefone“, – teigė Myersas.
Be to, kad akcentuojama socialine ir vietos AR patirtimi, „Myers“ teigė, kad įmonė yra vienareikšmiškai orientuota į tai, kad savo platformą būtų geriausia pasaulyje kūrėjams, kurdama puikius įrankius ir agresyviai pakartojdama atsiliepimus.
Myersas teigė, kad jis asmeniškai naudoja akinius „beveik kiekvieną dieną“, kad patikrintų naujas funkcijas ir patirtį. „Mes mokomės kartu su kūrėjais kurti (kiek įmanoma lengviau)“, – sakė jis.
„Snap“ turės atkurti savo korteles teisingai, kad ateinančiais metais būtų sėkminga, nes „Tech Giants Meta“, „Apple“ ir „Google“ visi varžosi, kad pirmieji pastatytų porą pagrindinių AR akinių.
Kelias į VR didžiuojasi, kad yra svarbiausias „AWE USA 2025“ žiniasklaidos partneris, leisdamas mums pasiūlyti skaitytojams išskirtinę 20% nuolaidą bilietams į renginį.