„Valve“ išplečia „Steam Link“ PC VR srautą į daugiau ausinių ir atidaro duris į „Android XR“
„Valve“ šiandien paskelbė, kad pristato savo belaidį PC VR srautinio perdavimo programinę įrangą, „Steam Link“dar penkios „Pico“ ir „HTC“ ausinės. Bendrovė taip pat planuoja, kad laisvų rankų įrangos gamintojams būtų lengviau atsinešti „Steam Link“ į dar daugiau ausinių ateityje.
Naujienos
Valve išleido „Steam Link“ „Pico“ parduotuvėje ir „HTC“ „Viveport“ parduotuvėje.
Palaikomose „Pico“ ausinėse yra „Pico 4 Ultra“, „Pico 4“ (ir 4 Pro), „Pico Neo3“ (ir „Neo3 Link“). Pirmosios palaikomos HTC ausinės yra „Vive Focus“ vizija, o „Valve“ sako, kad „Vive XR Elite“ „vėliau šiais metais“ bus pridėta „Vive XR Elite“ palaikymas.
„Steam Link“ Lengva žaisti PC VR žaidimus, nes palaikomos ausinės belaidžiai prisijungia prie to paties tinklo kompiuterio. Tada vartotojai gali pasiekti savo PC VR turinio biblioteką per „SteamVR“ sąsają ir gilintis į didžiausią PC VR žaidimų biblioteką, iš kurių daugelis nėra atskirose ausinėse, pavyzdžiui, pavyzdžiui, Half-Life: Alyx (2020).
Kaip pranešimo dalis „Steam Link“ Paleidęs naujas ausines, „Valve“ teigė, kad jis taip pat planuoja išleisti „Steam Link APK“, kad „kiti aparatūros gamintojai (gali) patvirtinti „Steam Link“ Parama jų ausinėms. “ Tai turėtų reikšti, kad ateities ausinės galės lengviau pridėti palaikymą „Steam Link“ su vožtuvu nedaug ar ne visai.
„Valve“ taip pat teigė, kad APK leis „nepalaikomų ausinių vartotojams ištirti suderinamumą ir turimas funkcijas“, tai reiškia, kad modifikatoriai ir „Tinkerers“ gali sugebėti panaudoti „Steam Link“ galimybes net ir techniškai nepalaikomose ausinėse.
Mano paėmimas
„Steam Link“ Pirmą kartą buvo pradėta „Quest 2“ ir „Quest 3“ dar 2023 m. Tai buvo netikėtas žingsnis, tačiau dar kartą patvirtino „Valve“ įsipareigojimą padaryti „SteamVR“ prieinamą kuo daugiau ausinių. Pridėjus naujos ausinių bangų palaikymą, paaiškėja, kad įmonė, nepaisant dažnai ledyninio tempo, vis tiek nori padaryti „SteamVR“ puikia platforma kūrėjams, vartotojams ir laisvų rankų įrangos gamintojams.
Palyginti su tipiniu įmonės elgesiu, „Valve“ dėmesys „SteamVR“, kiek įmanoma labiau prieinamas, yra prioritetas, dar didesnis nei parduodant savo VR ausines. Tiesą sakant, „Steam Link“ yra priežastis, dėl kurios „Quest 3“ tapo mano pagrindine kompiuterio VR ausinėmis per „Valve“ rodyklės ausines.
Nors „Pico“ ausinių palaikymas kurį laiką buvo gandai, pranešimas apie būsimą „Steam Link“ APK leidimas nebuvo kažkas, ką mačiau.
Tai turėtų palengvinti ausinių gamintojams įjungti „Steam Link“ Palaikykite jų ausinėms, galbūt net nereikalaujant nykščių nuo vožtuvo. Panašu, kad šis žingsnis laukia būsimų „Android XR“ ausinių, iš kurių pirmoji tikimasi paleisti iki metų pabaigos.
Ir atrodo, kad vartotojai taip pat galės gauti prieigą prie „Steam Link“ APK, tai reiškia, kad žmonės galės eksperimentuoti su nuošalyje ir modifikuoti ant kitų ausinių.
Tai mažai tikėtina (kadangi APK skirtas „Android OS“), tačiau yra bent a Tikimybė Kad kažkas galėtų tai pakeisti ir padaryti išvestinę versiją, kuri veikia panašiai kaip „Vision Pro“. Tai dar reikia pamatyti ir labai priklausys nuo to, koks atviras vožtuvas yra su „Steam Link“ APK ir susijęs kūrėjo dokumentacija.
Jei norite idėjos, kur greičiausiai bus nukreipta platesnė „Valve“ VR strategija, įskaitant būsimą VR aparatinę įrangą, šiais metais parašiau išsamią naujausių ir gandų VR plėtrų bendrovės VR pokyčių analizę.


