Loading Now

„VR Design“ neišpakuotas: detalės, kurios sudaro pusinės eliminacijos gyvenimą: „Alyx“ šedevras

„VR Design“ neišpakuotas: detalės, kurios sudaro pusinės eliminacijos gyvenimą: „Alyx“ šedevras


„Inside XR“ dizaine mes nagrinėjame konkrečius puikaus VR dizaino pavyzdžius. Šiandien mes žiūrime į detales Pusinės eliminacijos laikas: alyx Ir kaip jie prideda svaiginantį sluoksnį prie žaidimo, retai rastas kitur.

Redaktoriaus pastaba: „Half-Life“: „Alyx“ daugelį pasveikino ne tik kaip „geriausias VR žaidimas“ arba „geriausias pusinės eliminacijos laikas“, bet ir net vienas iš „geriausių visų laikų žaidimų“. Praėjus penkeriems metams po jo išleidimo, žaidimas užima 24 vietą „Steam250“ geriausiai įvertintų žaidimų sąraše visuose „Steam“. Švęsdami penktąją žaidimo jubiliejų, mes pakartojame savo „XR Design“ epizodą, kuriame nagrinėjama detalė, kuri ją sustiprino kaip vieną iš VR pagrindinių pavadinimų.

Žemiau galite rasti visą vaizdo įrašą arba toliau skaityti pritaikytą teksto versiją.

https://www.youtube.com/watch?v=dxnlwfadvyc

Įvadas

Dabar klausyk, aš žinau, kad beveik neabejotinai girdėjai Half-Life: Alyx (2020)Tai vienas geriausių iki šiol sukurtų VR žaidimų. Ir yra daugybė priežasčių, kodėl tai taip gerai vertinama. Tai yra puiki grafika, linksmi galvosūkiai, įsimintini rinkiniai, įdomi istorija … ir toliau. Mes visi tai jau žinome.

Bet Alyx Leidžia žaidimui peržengti ir už jo ribų, ką paprastai matome VR, su nuostabiomis svaiginančiomis detalėmis, kurios iš tikrųjų priverčia jį spindėti. Šiandien noriu išnagrinėti daugybę tų smulkmenų ir net jei esate absoliutus žaidimo meistras, tikiuosi, kad rasite bent vieną dalyką, apie kurį dar nežinojote.

Inercijos fizika

Pirma yra tikrai protingas būdas Alyx Tvarka inercijos fiziką. Daugybė VR žaidimų naudoja inerciją, kad žaidėjams suteiktų jausmą, kad objektai turi skirtingus svorius. Dėl to mažo ir lengvo objekto judėjimas jaučiasi visiškai kitaip nei didelis ir sunkus objektas, tačiau jis paprastai būna su auka, dėl kurios didesni objektai yra daug sudėtingesni, nes žaidėjas turi atsiskaityti už inercijos svyravimą, kai jie meta objektą.

Alyx Padaro mažą šios formulės pataisą, nepaisydami inercijos svyravimo tik Savo metimo skaičiavime. Tai reiškia, kad jei bandote tiksliai išmesti didelį daiktą, galite tiesiog pasukti ranką ir paleisti natūraliai, ir gausite tikslų metimą, net jei nemanote objekto inercijos.

Tai suteikia žaidimui geriausią iš abiejų pasaulių – inercijos sistemą, skirtą perteikti svorį, tačiau neprarandant metimo tinkamumo.

Man patinka toks dėmesys detalėms, nes tai daro patirtį geresnę, nes žaidėjai nesuvokia, kad kas nors vyksta.

Garso dizainas

Pastaba: Įsitikinkite, kad šiame skyriuje neįtraukite klipų

Kalbant apie garso dizainą, Alyx tikrai yra ne tik kokybės, bet ir išsamiai. Viena iš mano mėgstamiausių šio žaidimo detalių yra ta, kad beveik kiekvienas objektas turi visiškai unikalų garsą, kai jį sukrėtė. Ir tai ypač gerai skaitoma, nes tai yra erdvinis garsas, todėl daugiausiai išgirsite jį iš ausies, arčiau sudrebinto objekto:

Tai yra kažkas, ko nereikia jokiam plokščiaekraniui žaidimui, nes tik VR žaidėjai turi galimybę žaisti praktiškai bet ką žaidime.

Aš tiesiog įsivaizduoju garso dizaino komandą, žiūrinčią į išsamų žaidimo rekvizitų sąrašą ir supratau, kad jiems reikia sugalvoti tai, ką VHS juosta ar… televizoriaus skamba kaip sukrėsta.

Tai yra daug darbo už šią mažą detalę, kurios dauguma žmonių nepastebės, tačiau tai tikrai padeda žaidėjams panardyti, kai jie pasirinks, tarkime, rungtynių dėžutę ir išgirs tikslų garsą, kurį jie tikisi išgirsti, jei jie jį sukrėtė realiame gyvenime.

Gravitacijos pirštinės giluminės

Gerai, kad visi žino gravitacijos pirštines Alyx yra dieviškas būdas suteikti žaidėjams jėgos traukos galimybes, todėl lengviau patraukti objektus per atstumą. Ir praktiškai visi, su kuriais kalbėjau, sutinka, kad jie veikia išskirtinai gerai. Jie ne tik naudingi, bet ir linksmi bei patenkinti.

Bet ką tiksliai Padaro gravitacijos pirštines, galbūt vienintelį geriausią jėgos pulko įgyvendinimą, matomą iki šiol VR? Suskirstykime.

Daugelyje VR žaidimų „Force-Pull“ mechanika turi du etapus:

  1. Pirmasis, kurį mes vadinsime „atranka“, yra nukreiptas į objektą ir pamatęs jį paryškintą.
  2. Antrasis, kurį mes vadinsime „patvirtinimu“, paspaudžia mygtuką „Grab“, kuris pritraukia objektą prie jūsų rankos.

Pusinės eliminacijos laikas: alyx Prideda a Trečiasis etapas Į šią formulę, kuri yra raktas į tai, kodėl ji veikia taip gerai:

  1. Pirmiausia yra „pasirinkimas“, kai objektas švyti, todėl jūs žinote, kas nukreipta.
  2. Antrasis-rašyk tai užrakinti-įsitraukite į gaiduką, kad patvirtintumėte jūsų pasirinkimą. Kai tai padarysite, pasirinkimas užrakintas; Net jei perkeltumėte ranką dabar, pasirinkimas nepasikeis į kitą objektą.

  3. Paskutiniam etapui, „patvirtinimui“, reikia ne mygtuko paspaudimo, o traukimo gestas, kad galutinai inicijuotų jėgos traukimą.

Pridedant, kad papildomas proceso etapas žymiai pagerina patikimumą, nes jis užtikrina, kad tiek grotuvas, tiek žaidimas yra tame pačiame puslapyje prieš ištraukiant objektą.

Ir reikėtų pažymėti, kad kiekvienas iš šių etapų turi skirtingus garsus, dėl kurių žaidėjui dar labiau paaiškėja, kas pasirinkta, kad jie žinotų, jog viskas vyksta pagal jų ketinimus.

Naudojant traukimo gestą, visa tai tampa labiau svaiginanti, nes jausmas, kad žaidimų pasaulis reaguoja į jūsų fizinius veiksmus, o ne į mygtuko spaudą.

Taip pat yra šiek tiek stebuklingos, atsižvelgiant į tikslų greitį ir trajektoriją, kurią seka objektai, pavyzdžiui, kaip trajektorija gali pasislinkti realiuoju laiku, kad pasiektų žaidėjo ranką. Tie parametrai yra kruopščiai suderinti, kad jaustųsi patenkinti, nesijaučiant, kad objektas kiekvieną kartą automatiškai pritvirtinamas prie jūsų rankos.

Tai man atrodo kaip kažkas, ką animatorius netgi pasvėrė sakydamas: „Kaip mums tai jaustis Tiesiog Teisingai? “

Darbiniai nešiojamieji daiktai

Natūralu, kad VR žaidėjai bando uždėti skrybėlę ant galvos, kai jie ją suranda, bet ar žinojai, kad dėvėjimas skrybėlėje apsaugo jus nuo baravykų? Ir taip, tai yra oficialus tie siaubingų būtybių, prilipusių prie lubų, pavadinimas.

Bet tai ne tik skrybėlės, kurias galite dėvėti. Žaidimas stebėtinai gerai leidžia žaidėjams dėvėti bet ką, kas net neaiškiai skrybėlės formos. Kaip kūgiai ar net puodai.

Aš manau, kad tai yra kažkas, ką „Valve“ pridėjo stebėjęs daugiau nei kelis žaidimų žaidėjus, bandydami nešioti tuos daiktus ant galvos.

Kalbėdami apie dėvimus rekvizitus, taip pat galite dėvėti dujų kaukes. Ir žaidimas žengia šį žingsnį toliau … iš tikrųjų dujų kaukės dirbti. Viena žaidimo dalis reikalauja, kad jūs laikytumėte ranką, kad padengtumėte burną, kad išvengtumėte kvėpavimo sporų, kurios priverčia kosėti ir atiduoti savo poziciją.

Jei dėvite dujinę kaukę, esate vienodai apsaugota, tačiau taip pat naudojate abi rankas, kurios suteikia dujinę kaukę pranašumą, palyginti su burnos uždengimu ranka.

Žaidimas niekada aiškiai nenurodo, kad dujinė kaukė taip pat apsaugos jus nuo sporų, tai tiesiog leidžia žaidėjams tai išsiaiškinti savarankiškai – tarsi funkcionalus Velykų kiaušinis.

Žiūrovų vaizdas

Kitas yra funkcija, kurią lengva pamiršti, nebent praleidote daug laiko žiūrėdami Kiti žmonės Žaisk Pusinės eliminacijos laikas: alyx… Žaidime yra pasirenkama „Spectator“ sąsaja, kuri rodoma tik kompiuterio monitoriuje. Sąsaja suteikia žiūrovams tą pačią informaciją, kurią tikrasis žaidėjas turi žaidime: patinka, kuriuos ginklus jie atrakino ar aprūpino, ir kiek sveikatos ir dervos jie turi. Sąsaja netgi parodo, kokie elementai yra laikomi žaidėjo „rankomis kišenėse“.

Ir vožtuvas nuėjo toliau, nei tik pridedant sąsajos žiūrovams, jie taip pat pridėjo įmontuotą fotoaparato išlyginimą, mastelio keitimo lygį ir net selektorių, kad pasirinktų, kurią akį kamerą pažvelgs.

Paskutinis gali atrodyti kaip nedidelė detalė, tačiau todėl, kad žmonės yra dominuojantys arba dešiniosios akys, galimybės pasirinkti savo dominuojančią akį reiškia, kad žiūrovas teisingai pamatys tai, ko sieki, kai nukreipiate ginklo apimtį.

Daugialypis meniu

Kol mes žiūrime į čia esančius meniu, taip pat verta paminėti, kad žaidimo meniu pirmiausia skirtas lazerio rodyklės sąveikai, tačiau jis taip pat veikia kaip jutiklinis ekranas.

Nors šiandien tai gali būti nereikšminga, prisiminkime tai Alyx buvo išleistas beveik prieš ketverius metus (!). Prognozė siūlyti abu būdus reiškia, kad nesvarbu, ar pirmasis žaidėjo instinktas yra paliesti meniu ar naudoti lazerį, abu pasirinkimai yra vienodai teisingi.

Nukreipdamas akis

Visi pagrindiniai elementai Alyx Turėkite subtilių šviesų, kad atkreiptumėte jūsų dėmesį. Tai yra pagrindiniai žaidimų dizaino dalykai, bet turiu tai pasakyti Alыx’s požiūris yra daug mažiau panardinamas nei daugelis VR žaidimų, kai pagrindiniai objektai yra paryškinti akivaizdžiai akivaizdžiai geltona tinkleliu.

Žurnalui „Pistol“ žaidimas leidžia suprasti net per atstumą, kiek kulkų yra žurnale … Tiesą sakant, jis tai daro du Skirtingi būdai.

Pirma, kiekviena kulka turi nedidelę šviesą, kuri leidžia iš žurnalo pusės pamatyti, kokia ji pilna.

Ir tada žurnalo apačioje yra radialinis rodiklis, kuris išeikvoja, kai amunicija bėga žemyn.

Kadangi visa tai daroma su šviesa, jei žurnalas yra perpus pilnas, jis bus perpus ryškus – žaidėjams bus lengva pasakyti, koks „vertingas“ žurnalas yra tik žvilgsniu, net per atstumą. Visiškai tušti žurnalai skleidžia be šviesos, todėl neklaidinkite jų dėl kažko naudingo. Daugelis žaidėjų greitai sužino šią prieinamą kainą, net negalvodami apie tai.

Čia yra tai, kad dažniausiai naudojami žaidimo daiktai – dalykai, su kuriais žaidėjai bendraus labiausiai, turėtų būti tai, kas yra apgalvotai suprojektuoti. Žaidėjai rinks ir perkraus pažodžiui šimtus žurnalų per visą žaidimą, todėl praleisdami laiką, kad pridėtumėte šias subtilias detales, prasmingai pagerina visą patirtį.

Tęskite 2 puslapyje »



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -