Loading Now

„Pokémon Go“ gamintojas „Niantic“ parduoda žaidimų skyrių, padvigubindamas geoerdvinę AI ir AR tech

„Pokémon Go“ gamintojas „Niantic“ parduoda žaidimų skyrių, padvigubindamas geoerdvinę AI ir AR tech


„Niantic“, „Hit Mobile Game“ įmonė Pokémon Go (2016), paskelbė savo žaidimų skyriaus pardavimą „Scopely“ už 3,85 milijardo dolerių, patvirtindamas ankstesnį „Bloomberg“ pranešti. Be to, dabar įmonė sako, kad daugiausia dėmesio skiriama AI varomosios geoerdvinių technologijų ir „AR Tech“ tobulinimui.

Kaip sandorio dalis, Saudo Arabijai priklausantis mobiliųjų žaidimų kūrėjas „Scopely“ perima daugelį žinomiausių „Niantic“ pavadinimų, įskaitant Pokémon GoAr Pikmin Bloomir Monstrų medžiotojas dabar. Originalios plėtros komandos, pridedamos prie tų žaidimų, taip pat pereis prie „Scopely“, sakoma bendrovės pranešime.

Savo žaidimų skyriaus pardavimas taip pat paskatino „Niantic“ atsukti naują įmonę, pavadintą „Niantic Spatial“, kuri bus sutelkta į savo geoerdvinės AI technologijos krūvos kūrimą, kuriame sujungta informacija apie vietą pagrįstą informaciją su mašininiu mokymu ir AI.

„Niantic“ erdvės siekia sukurti „erdvinę intelektą, kuris padeda žmonėms geriau suprasti, naršyti ir užmegzti ryšį su fiziniu pasauliu“, – sako bendrovė, pažymėdama, kad ji tikisi panaudoti savo geoerdinę AI ir „AR Tech“ įmonių programose.

Vaizdo mandagumas Scopley

„Spin-off“, kuriam vadovaus Johnas Hanke, finansuojamas 250 milijonų dolerių, įskaitant 200 milijonų dolerių iš „Niantic“ ir 50 milijonų dolerių iš „Scopely“.

Bendrovė sako, kad „Niantic Spatial“ parengs AI pagrįstus sprendimus tokioms pramonės šakoms kaip logistika, statyba ir pramogos, nes ji tęsia esamos „Scanverse“ ir „Vizualinės padėties nustatymo sistemos“ (VPS) technologijos plėtrą.

„Scaniverse“, įsigytas iš „Toolbox AI“, „Scaniverse“ yra 3D nuskaitymo įrankis, kuris naudoja Gauso purslus, kad būtų sukurtas labai išsamūs skaitmeniniai realaus pasaulio objektų ir aplinkos modeliai. Norėdami parodyti „Scanverse“, įmonė neseniai išleido Į skenavimą (2025) „Quest“, leidžianti vartotojams nuskaityti aplinką telefonais ir peržiūrėti juos „Headset“.

Išleista 2022 m., Bendrovės vizualinės padėties nustatymo sistema yra geoerdinė AI sistema, leidžianti tiksliai sekti realaus pasaulio vietą ir naršyti AR, pažymėta savo centimetro lygio tikslumu. Nuo to laiko jis buvo integruotas į bendrovės vietos žaidimų, tokių kaip Pokémon Go, Ingressir Peridotas.

Tačiau to, ko trūksta „ShakeUp“, yra bet kokios įžvalgos apie jos AR aparatinės įrangos pastangų būklę. 2022 m. Pabaigoje bendrovė atskleidė, kad dirba su „Qualcomm“, naudodama AR ausines, pagrįstas „Snapdragon AR2“ platforma.

Vaizdo mandagumas „Niantic“

Pripažinta, mes negirdėjome viskas Apie atskaitos dizainą nuo to laiko, kuris buvo sukurtas gamintojams ir kitoms įmonėms, kad būtų sukurtos AR ausinės, skirtos lauko aplinkai.

Vis dėlto įsigijimas rodo didelį „Niantic“ perėjimą nuo žaidimų į geoerdvinę AI ir įmonės AR. Užuot sutelkęs dėmesį į žaidimų kūrimą, „Niantic“ padvigubina savo vaizdinės padėties nustatymo sistemą, 3D žemėlapius ir AI varomas AR platformas, kuriomis ji tikisi naudoti pagrindą naujos kartos AR patirčiai.



Source link

Gal būt praleidote

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -