„Vidau AI“ užtikrina naują finansavimą, kad paspartintų AI varomų vaizdo įrašų skelbimų kūrimo ateitį visame pasaulyje
Los Andželas, 2025 m. Balandžio 29 d. /PRNewswire / – Vidau AIsparčiai populiarėjanti novatoriumi, susijusiame su AI orientuota vaizdo įrašų reklama, oficialiai užsitikrino naują finansavimo etapą, dar kartą patvirtindamas savo, kaip lyderio, statusą, keičiant tai, kaip prekės ženklai įtraukia vartotojus per vaizdo įrašus. Paskutinį turą vedė „Nuohai“ rizikos kapitalassu nuolatiniu palaikymu nuo „Nuohui“ investicijos ir ankstyvosios stadijos palaikymas iš „River Jin“ technologija. Remdamasis savo sėkmingo „Pre-A“ turo impulsu 2024 m. Rugsėjo mėn., Ši strateginė investicija žymi lemiamą Vidau momentą, nes ji paspartina produktų naujoves, plečiasi į pasaulines rinkas ir padeda savo komandai patenkinti didėjančią paklausą.
Bendrovės misija yra drąsi: gaminti aukštos kokybės, parduodamas vaizdo įrašų reklama, be vargo, prieinama ir keičiama prekės ženklams ir rinkodaros specialistams visur. Panaudojant pažangiausias AI, „Vidau“ suteikia galimybę įmonėms iškart sukurti žavius, daugiakalbius ir pirkinius vaizdo įrašus, kurie paverčia vaizdus į pirkinius-pagrindinę galimybę, nes turinio vadovaujama komercija greitai keičia skaitmeninę rinkodarą.
Pasaulinio augimo ir naujovių skatinimas su nauju kapitalu:
Šis naujai užtikrintas finansavimas tiesiogiai suteiks galimybę Vidau ambicingiems planams išplėsti savo produktų pasiūlą, sustiprinti savo buvimą pagrindinėse pasaulinėse rinkose, tokiose kaip Šiaurės Amerika ir Europa, ir įdarbinti aukščiausio lygio talentus AI inžinerijoje, kūrybinėse technologijose ir produktų kūrime.
Bendrovės naujos kartos įrankiai-nuo skaitmeninių avatarų ir daugiakalbių balso perdavimo iki kino animacijos ir interaktyvių vaizdo įrašų funkcijų-yra sukurti, kad būtų galima paskatinti tiesioginį žiūrovų įsitraukimą ir sklandų pirkimo patirtį. Ankstyvieji bandymai ir klientų atsiliepimai parodė, kad šios naujovės gali padidinkite žiūrovo įsitraukimą 50%pagerinkite kampanijos efektyvumą 30% ir padidinkite vartotojų pasitenkinimo procentus 20% per šešis mėnesius nuo priėmimo.
„Vidau“ planas taip pat apima išplėtimą į sparčiai augančias teritorijas, kur įmonė nukreipta į a 50% regioninių vartotojų padidėjimas ir a 30% pakili savo pasaulinėje klientų bazėje. Tikimasi 35% ir pagerinti platformos stabilumą 15%Vidau patikimumo ir atlikimo reputacijos sustiprinimas.
AI varomi vaizdo įrašų įrankiai, keičiantys elektroninės komercijos reklamą:
Esmė „Vidau AI“ yra įsipareigojusi pertvarkyti, kaip įvairaus dydžio verslas panaudoja vaizdo turinio galią. Vadovaujant generaliniam direktoriui Joanna Chan ir įkūrėjas Andy Liuįmonė įsivaizduoja vaizdo reklamą ne tik kaip rinkodaros įrankį, bet ir kaip dinamišką, pardavimo vairavimo variklį elektroninei komercijai.
Chanas pasidalino savo jauduliu dėl šio etapo, sakydamas,
„Ši investicija yra skirta kiekvienam dideliam ar mažam verslui įgalinti, o išskirtinis vaizdo įrašų turinys, kuris atrodo ne tik gerai, jis veikia. Mes visur dedame galingus AI įrankius į rinkodaros specialistų rankas.”
Tuo tarpu Liu pabrėžė, kaip vaizdo įrašo turinys dabar yra tiesioginis kelias vartotojo kanale, sakydamas,
„Mes paverčiame vaizdo įrašą vientisu tiltu tarp„ Discovery “ir„ Pirkimo “, padedant prekės ženklams panaikinti atotrūkį tarp dėmesio ir veiksmo“.
„Vidau“ platforma yra sukurta greičiui, prieinamumui ir našumui. Tai gali paversti produkto nuorodą į poliruotą, daugiakalbį vaizdo įrašą per kelias minutes. AI varomos įžvalgos, A/B testavimas ir kūrybinis lankstumas-nuo gyvybinių avatarų iki atsitiktinių UGC (vartotojo sukurto turinio) stilių-leidžia prekės ženklams pritaikyti savo vaizdo strategijas bet kuriai auditorijai. Svarbu tai, kad Vidau taip pat palaiko etinius AI principus, tvirtus saugumo standartus ir nuolat intuityvią vartotojo patirtį.
Pramonės lyderiai, tokie kaip AnkerisAr Minisoir ebay jau integruoti „Vidau“ įrankius į savo rinkodaros arsenalus, remdamiesi įsitraukimo, konversijų ir kampanijos IG patobulinimais.
Turinio vadovaujamos komercijos ateities nustatymas:
Žvelgiant į ateitį, „Vidau AI“ strategiškai nustato save klestinčio turinio pagrįstos elektroninės komercijos kraštovaizdžio priešakyje-sektorius, kuriuo numatyta atsižvelgti 17% pasaulio internetinių pardavimų iki 2025 m. Pabaigos. Įterpdamas į AI orientuotą vaizdo įrašų patirtį į apsipirkimo kelionės širdį, Vidau ne tik prisitaiko prie naujų tendencijų; Tai aktyviai juos formuoja.
Liu pabrėžė šią viziją, pažymėdamas,
„Mes ne tik sekame rinką-mes kuriame įrankius, kurie apibrėžtų, kas toliau bus elektroninės komercijos ir skaitmeninės reklamos. Kai AI yra mūsų pagrindas, vaizdo įrašas tampa daugiau nei turinys; jis tampa komercija.“
2025 m. Prognozės pabrėžia įspūdingą Vidau augimo trajektoriją: a 300% padidėja pajamosa 200% vartotojų priėmimo padidėjimasir a 65% klientų pasitenkinimo pagerėjimo visame pasaulyje.
Atraskite AI varomos vaizdo įrašų reklamos ateitį:
Turėdamas šį svarbų finansavimo etapą, „Vidau AI“ yra pasirengusi revoliucionuoti vaizdo įrašų reklamą naujai suasmenintos, aukštos konversijos, AI varomoms kampanijoms. Nesvarbu, ar esate rinkodaros specialistas, siekiantis greitesnio turinio kūrimo, verslo lyderis, siekiantis stipresnio skaitmeninio įsitraukimo, ar kūrėjas, norintis efektyviau gauti pinigų – „Vidau“ kuria vaizdo įrašų pagrįstos elektroninės komercijos ateitį.
Naršykite „Vidau“ platformą ir sužinokite, kaip ji gali įjungti jūsų prekės ženklo vaizdo strategiją šiandien svetainėje Vidau.ai.
Norėdami gauti daugiau įžvalgų ir atnaujinimų apie „Metaverse“, „Defi“, „Blockchain“, „NFT“ ir „Web3“, būtinai užsiprenumeruokite mūsų informacinį biuletenį. Būkite informuoti apie naujausias decentralizuoto pasaulio tendencijas ir pokyčius.