„Vidurnakčio pasivaikščiojimo VR“ apžvalga – „Steamvr“ ir „PSVR 2“: meniškai groteskiškas
Vidurnakčio pasivaikščiojimas yra tarsi pasivaikščioti Timo Burtono protu. Kaip žaidimas, jo vaizdai yra absoliučiai unikalūs ir tamsiai gražūs, tačiau ar pakanka jūsų pasivaikščioti, kad būtų galima uždėti ausines? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte.
Vidurnakčio pasivaikščiojimas Informacija:
Leidėjas: Greiti kelionių žaidimai
Kūrėjas: Mėnulio
Galima rasti: Garas (pasirenkama VR), PS5 (VR pasirenkama)
Peržiūrėta: „Quest 3“ per „Steam Link“
Išleidimo data: 2025 m. Gegužės 8 d
Kaina: 40 USD
https://www.youtube.com/watch?v=pax9y9Vec4s
Žaidimas
Vidurnakčio pasivaikščiojimaskaip rodo pavadinimas, gana gerai patenka į „vaikščiojančio treniruoklio“ žanrą, daugiausia atsiremdamas į jo vaizdus ir pasakojimą, kad būtų galima atlikti gana pagrindinį žaidimą, apimantį lengvus galvosūkius ir retkarčiais paslėptą su monstrais.
Pagrindinis lygiosios yra neabejotinai unikalus žaidimo meno stilius, kurio metu kūrėjai sako, kad jie rankomis pagamino beveik visą turtą, o tada 3D nuskaitė juos naudoti žaidime. Rezultatas yra tamsus, Burtonesque pasaulis, kuris yra ir meniškai groteskiškas, ir retkarčiais gražus.

Pamatyti viską iš arti VR yra labai šaunus būdas patirti darbą, kurio turėjo reikėti. Jūs efektyviai vaidinate pelės dydžio veikėją, todėl galite pamatyti visas smulkias objektų faktūras ir paviršiaus detales iš arti. Nuolat geras dėmesys apšvietimui ir kompozicijai reiškia, kad visada yra kažkas vizualiai intriguojančio pažvelgti į jūsų kelią.


Nors žaidimas yra pateiktas kaip „Stop Motion“ animacijos, tokio stiliaus atliekamos tik žaidimo dalys. Daugelis animacijų atliekama sklandžiai interpoliuojant, net toje pačioje to paties personažo judesių sekoje. Deja, žaibiškas abiejų stilių derinys atrodo nepatogiai, beveik kaip nenumatyta klaida.


Vidurnakčio pasivaikščiojimas Žaidimas iš tikrųjų niekada neišplečia už pagrindinio mįslingumo ir retkarčiais paslėptų sekų su keletu žaviai susuktų būtybių. Niekada neturėjau nė vienos iš tų „Eureka“ akimirkų su galvosūkiais ir jokiomis rinkinio žaidimų sekomis, kurios jautėsi tikrai įsimenamos. Taip pat yra labai mažai, ką būtų galima laikyti „VR gimtoji“ žaidimu … daugelio žaidimų, skirtų žaisti tiek buto ekrane, ir VR, požymis.
Vidurnakčio pasivaikščiojimas Nėra pakankamai baisu, kad būtų vadinamas siaubo žaidimu, nepaisant to, kad bendri vaizdai yra seniai pamiršti košmaras.


Nors pagrindinis žaidimas, kuris galiausiai tarnauja vaizdams ir pasakojimui, ne visada yra blogas dalykas (galų gale, man labai patiko Miela Esther (2012)), žaidimo istorija jaučiasi poetiška ir niūri.


Tai pasakoja daugybė skirtingų bevardžių pasakotojų ir nenustatė jokių personažų, prie kurių jaučiausi prisirišęs. Tai, kad paslėpta prigimtis neatsakė su manimi asmeniškai, o tai reiškė, kad tai nebuvo daug jėgų, kad mane neštų į priekį žaidime ar privertė mane jaustis investuota į pasaulį.
Turėdamas pagrindinį žaidimą ir neryškų pasakojimą, žaidimas daugiausia priklauso nuo jo unikalių ir gerai pagamintų vaizdų; Mano pagrindinė priežastis tęsti žaidimą buvo pamatyti – tiesiogiai pamatyti—Kas ateis toliau.
Panardinimas


Aš vertinu, kad turime variantas Pamatyti tamsiai gražų žaidimo pasaulį arti ir asmeniškai per ausines. Tačiau VR gimtojo žaidimo trūkumas reiškia, kad žaidimas nesijaučia kaip „privalomas žaisti“ VR.
Pavyzdžiui, keliuose žaidimo taškuose, kai randate raktą, skirtą atidaryti duris, net nepavyks fiziškai įdėti rakto į rakto skylę ir pasukti užraktą, tiesiog ištraukite ją iš savo inventoriaus, jis plūduriuoja vietoje ir stebuklingai atrakina jums duris.
Įvairiomis žaidimo akimirkomis jūsų paprašyta pakabinti ant skraidymo mašinos pritvirtinto strypo, kuris šnabžda jus iš vienos vietos į kitą. Ar jūs pasiekiate ir patraukite juostą ranka, kad pakabintumėte ant jos, nenukritus? Žinoma, ne … jūs tiesiog „paspauskite A“, kad stebuklingai pritvirtintumėte prie mašinos, kol jis skrenda į kitą vietą. Ar pasiekiate ranką ir atidarote duris, kad patektumėte į jūsų namus? Žinoma, ne, tiesiog „paspauskite A“.


Tai yra šios detalės-šios praleistos galimybės praktiškai bendrauti-tai taip dažnai yra VR-Offtional Design požymis ir, deja, paneigia panardinimą.
Artimiausias žaidimo dalykas prieš „VR“ gimtąjį žaidimą yra galimybė užmerkti akis ir „klausytis“ garso ženklų, kurie nukreiptų jus į tam tikrus pagrindinius aplinkos dalykus (arba pakeisti aplinkos dalis, jei žiūrėtumėte į jas prieš užmerkdami akis).
„PSVR 2“ aš manau, kad tai būtų pasiekta Tiesą sakant Užmerkę akis (dėka ausinių akių stebėjimo), tačiau PC VR (kaip aš jį grojau), „užmerkęs akis“ buvo padarytas laikant gaiduką.
Nors „PSVR 2“ versija būtų buvusi šiek tiek svaiginanti, mechanikas niekada nebuvo naudojamas taip, kad jaustųsi ypač įtikinamai.
Paguoda


Kol Vidurnakčio pasivaikščiojimas VR paprastai yra patogu dėl lėto judesio, žaidimas dažnai sugriebia žaidėjo galvą scenos metu, paprastai paniręs lėtai, tačiau retkarčiais plaudamas jūsų vaizdą dideliame plote. Kartais šiose scenose horizontas yra tikslingai pakreiptas. Kai kurioms šioms akimirkoms gali būti nepatogu. Man jie buvo pakankamai nedažni, kad būtų šiek tiek niūrūs, bet ne visiškai nepatogiai.
Vidurnakčio pasivaikščiojimo komforto nustatymai – 2025 m. Gegužės 8 d. |
|
Posūkis |
|
Dirbtinis posūkis | |
SNAP-BUNN | ✔ |
Greitas posūkis | ✖ |
Lygus posūkis | ✔ |
Judėjimas |
|
Dirbtinis judėjimas | |
Teleport-Move | ✖ |
Brūkšnys | ✖ |
Sklandus | ✔ |
Aklanai | ✔ |
Galvos pagrindu | ✔ |
Valdiklio pagrįstas | ✔ |
Keičiamas judesio ranka | ✖ |
Laikysena |
|
Stovėjimo režimas | ✔ |
Sėdintis režimas | ✔ |
Dirbtinis krovinys | ✔ |
Tikras krovinys | ✖ |
Prieinamumas |
|
Subtitrai | |
Kalbos |
Anglų, prancūzų, vokiečių, japonų, korėjiečių, supaprastintų kinų, ispanų (Lotynų Amerika) |
Dialogo garso įrašas | |
Kalbos | Anglų kalba |
Reguliuojamas sunkumas | ✖ |
Reikalingos dvi rankos | ✔ |
Reikalingas tikras krovinys | ✖ |
Reikalinga klausa |
✖ (per prieinamumo parinktį) |
Reguliuojamas grotuvo aukštis | ✖ |
Post Comment
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.